آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

به نتایج انتخابات اعتراض هم بکنند نهایتا 5 رای بالا پایین می‌شود


به نتایج انتخابات اعتراض هم بکنند نهایتا 5رای بالا پایین می‌شود
حسین فدایی:

به نتایج انتخابات اعتراض هم بکنند نهایتا 5رای بالا پایین می‌شود

سیاست > انتخابات  - دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت:اعتراضات ساز و کار قانونی دارد و نامزدها اگر شکایتی دارند باید با سازوکار مشخص این مراحل را طی کنند.

به گزارش فارس حسین فدایی گفت: اما فاصله به قدری بالاست که امکان تقلب را رد می‌کند هر چند که ممکن است در چند صندوق اعتراض کنند و 5 رای بالا و پایین شود پس می‌بینیم که صحنه شفاف است و عدم قبول نتیجه از سوی کاندیداها نادیده انگاشتن فرآیند قانونی و به قول عامه جر زدن در انتخابات است. 

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قبل از انتخابات وقتی سنجش‌ها را رصد می‌کردیم شاهد این بودیم که در شهرهای بزرگ فاصله رای احمدی‌نژاد و موسوی خیلی کم است و در شهر تهران هم شاهد بودیم که در بعضی موارد میزان مقبولیت موسوی بالا می‌رفت و گاهی میزان مقبولیت احمدی‌نژاد بالا می‌رفت ولی در برآیند و میانگین کلی سنجش‌ها همیشه احمدی‌نژاد بالاتر بود. 

فدایی در خصوص آشوب‌های خیابانی و اغتشاشات گفت: بخش اعتراضاتی که منجر به آشوبگری شده است را تاکنون به موسوی نسبت ندادیم و انتظار داریم تمام وفاداران به نظام در این خصوص موضع‌گیری کنند و گرنه به معنی پذیرش این اغتشاشات است که به نفع‌شان نیست. 

وی افزود: ‌باید دید این آشوبگران چه کسانی هستند آیا این رای‌دهندگان هستند که ما فکر می‌کنیم این 85 درصدی‌ رای‌دهندگان نیستند چرا که این دفعه اول مردم نیست که رای‌ می‌دهند و نامزدشان رای نمی‌آورد و باید گفت مردم این سازوکار انتخابات و دموکراسی را توجیه بوده و قبول کرده‌اند و همچنین تا به حال به آن عمل کرده‌اند و کسانی که این نتیجه را قبول ندارند یعنی مردم را قبول ندارند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار