آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

رهبر: شكایت از موسوی بخاطر 13آبان است


حجت الاسلام محمد تقی رهبر درگفتگو با"شبكه ایران"شكایت یكصد نماینده مجلس از میرحسین موسوی را در راستای بحران آفرینی های او و ادامه این فضا در جامعه خواند و تصریح كرد: شكایت از آقای موسوی دو ماه پیش توسط حقوقدان‌های مجلس تنظیم شد اما به دلیل آنكه تصور می‌شد ایشان دست از رفتارهای بحران آفرین خود بردارند و از اغتشاشگران برائت جویی كنند مسكوت ماند.

وی افزود: بعد از آنكه به یقین رسیدیم آقایان نمی‌خواهند دست از فتنه‌گری های خود بردارند و همچنین آشوب طلبان را نیز محكوم نكردند، شكایت یكصد نفر از نمایندگان مجلس كه قطعا تعداد آن به دلیل عدم حضور برخی نمایندگان در زمان جمع آوری امضا بیش از این خواهد بود، تقدیم قوه قضائیه شد.

رئیس فراكسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه شعبه مخصوصی در حال رسیدگی به شكایات از موسوی است، تصریح كرد: بسیاری از خانواده های شهدا و مردم آسیب دیده در آشوب های اخیر نیز از آقای موسوی شكایت كرده‌اند.

عضو كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با عنوان این مطلب كه امروز مجلس بر اساس احساس تكلیف خود از موسوی شكایت كردند، اظهار داشت: امیدواریم دادستانی به اتهامات مهدی كروبی هم رسیدگی كند.

رهبر با اشاره به اینكه دادگاه ویژه روحانیت وظیفه رسیدگی به جرایم كروبی را دارد، افزود: همان طور كه دادستانی اعلام كرد برای دفاع از آبروی نظام و حیثیتی از آن كه آقایان نشان دادند هیچ ارزشی برایش قائل نیستند باید دادگاه ویژه روحانیت به اتهامات كروبی رسیدگی كند.

وی در ادامه از دادستانی خواست به وظیفه خود در قبال اتهامات كذب مهدی كروبی كه با انتساب آن ها به نظام، آبروی جمهوری اسلامی را به بازی گرفت عمل كند و گفت: این وظیفه دادستانی است كه كروبی را به دادگاه ویژه روحانیت معرفی كند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اكنون كه می‌بینیم آقایان هم در روز قدس رفتارهای ساختارشكنانه انجام داده اند وهم برای 13 آبان برنامه دارند، دیگر مماشات كردن با آن ها به صلاح نیست و باید قاطعانه جلوی قانون شكنان ایستاد و از خون شهدا دفاع كرد.

امام جمعه موقت شهر اصفهان با عنوان این مطلب كه استراژی نظام را ولی فقیه تبیین می‌كند و آن هم دفع حداقلی و جذب حداكثری است، یادآور شد: اما اگر آقایان اصرار بر خروج از نظام دارند كسی جلوی آنان را نگرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار