آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

محاکمه چهارتن از دراویش سلسله نعمت الهی گنابادی


جلسه محاکمه چهارتن از دراویش سلسله نعمت الهی گنابادی با کیفر خواست دادسرای کرج، فردا 29 مهرماه در شعبه 112 دادگاه جزایی این شهرستان برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار سایت مجذوبان نور، مرتضی سپندار، امین صفاری،سیاوش ساکی ، هادی اباذری روز پنج شنبه 11 مهر ماه 87 مقابل حسینیه دراویش در شهر کرج دستگیر و با دستور شفاهی علی فرهادی دادستان كرج به سرهنگ اصلانی فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان مدت 4 روز در سلولهای انفرادی بند 6 زندان رجایی شهر (بازداشتگاه تحت نظارت اداره کل اطلاعات غرب استان تهران) بازداشت شدند .
براساس این گزارش، این چهار درویش گنابادی تحت عناوین اتهامی اخلال در نظم عمومی، توهین به آیت الله خمینی و آیت الله خامنه ای و ضرب و شتم در شعبه 2 دادسرای عمومی و انقلاب کرج مورد بازجویی قرار گرفته و با کیفر خواست صادره از دادسرا، محاکمه این چهار نفر فردا 29 مهرماه در شعبه 112 دادگاه جزایی کرج برگزار می شود.
این گزارش در ادامه می افزاید: مرتضی سپندار یکی از متهمین این پرونده، جانباز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که پس از آزادی از زندان، در نامه ای خطاب به آیت الله خامنه ای، ضمن اعتراض به عملکرد و برخوردهای خلاف قانون دادستان و مامورین امنیتی کرج با وی،می نویسد: من به کدام دلیل و سند، مستحق قرار بازداشت موقت مقام قضایی و سلول انفرادی اطلاعات کرج بودم؟ به کدامین گناه مرا با پابند و دستبند و چشم بند مورد بازجویی قرار دادند؟ بارها گفته شده نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، با این اقدام غیرقانونی اداره اطلاعات، این شبهه در ذهن من جانباز ایجاد شد که گویی نااهلان و نامحرمان در نظام اطلاعاتی کشور نفوذ کرده که این گونه، جانبازان را مورد بی حرمتی قرار می دهند.

۲ نظر:

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار