آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

خوشحالی یک شهروند از ترک مترو !

یکی از کاربران تابناک در پیامی آورده است:

سلام به تابناک عزيز.

من می خواستم يک مطلب خوشحال کننده رو بگم. البته اينکه کيا از اين مطلب خوشحال می شوند رو نميدونم.

من امروز بالاخره بعد از 8 سال ترکش کردم. از سال 80 به اون وابسته شده بودم. هرچند دل کندن از اون خيلي سخت بود، ولی بالاخره اين کارو کردم.

مترو رو می گم. بالاخره ترکش کردم و تصميم گرفتن دوباره ماشينم رو از پارکينگ در بيارو و بيام به جنگ ترافيک. بالاخره ثروت ملی رو هم بايد سوزوند ديگه. نميشه که همينجوری بمونه.

مي دونی ما ايرانيا نمی تونيم کيفيت هيچ چيز رو در حد مطلوب نگه داريم. اين خارجيا عقلشون نمی رسه، در غير اين صورت اونا هم اين کارو می کردن. مردم بايد اذيت بشن تا قدر راحتی رو بدونن. بايد جنس بی کيفيت ببينن تا ارزش کيفيت رو بفهمن. اگه نباشه مثل اين خارجيا پر توقع می شن. چه معنی داره مردم از دولت منتخب خودشون توقع داشته باشن. بايد هرچی دولت گفت مردم بگن چشم. مترو هم مثل بقيه چيزا، الان يک ماهه که وضعيت مترو افتضاح شده و هر روز هم بدتر می شه.

مسيری رو که من 1 ماه پيش 40 دقيقه ای با مترو می رفتم الان شده 1 ساعت و ربع و هر روز هم بيشتر می شه. روزی نيست که مترو به دليل خرابی و بی برنامگی دو يا سه بار توقف اضطراری نداشته باشه، ازدحام جمعيت توی ايستگاه ها هم اينو کامل نشون می دن. واقعا تو يک ماه گذشته مترو ضعيف شده. کافيه يک بار مسئولين محترم با يک قطار مترو سفر کنن تا صدای نا رضايتي مردم رو بشنوند.

از طرف من از دولت محترم هم تشکر کنين که با حمايت بی دريغشون از مترو، کمک می کنن که مسافرای مترو کم بشن و مترو خلوت تر بشه.

خلاصه خواستم گفته باشم که اگه از فردا ترافيک بيشتر شد و آمار مصرف بنزين کشور رفت بالا، بدونين به خاطر منه، من مترو رو ترک کردم و ماشينمو آوردم بيرون.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار