آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۴, شنبه

درطی یورش وحشیانه مامورین سرکوبگر بیش از 15 نفر از مادران عزادار دستگیر شدند


شنبه ۵ دسامبر ۲۰۰۹

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به سوی مادران یورش بردند و بیش از 15 نفر از مادران عزادار را دستگیر و به نقاط نامعلومی بردند .
روز شنبه 14 آذر ماه حوالی ساعت 17:00 در حالی که مادران در حال ورود به پار ک بودند و قصد برگزاری تجمعات اعتراضی خود را داشتند با انبوهی از نیروهای سرکوبگر ولی فقیه مواجه شدند.نیروهای انتظامی ،لباس شخصی که با خودرو و موتور سوار و پیاده بودند تمامی نقاط پارک لاله را به اشغال خود در آوده اند.
نیروهای سرکوبگر لباس شخصی بطور وحشیانه ای بسوی مادران یورش بردندو 4 نفر از مادران را دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل کردند. در نقاط مختلف پارک به مادران عزادار و دختران جوان یورش می برند و 11 نفر از آنها را دستگیر و به وان های خود که در میدان آب نمای پارک لاله مستقر بودند انتقال دادند.
آنها در حال گشت زدند در پارک هستند و هر مادری را می بینند مورد اهانت و بدرفتاری قرار میدهندو سپس دستگیر می کنند تا لحظه ارسال این گزارش تعقیب و دستگیری مادران ادامه دارد و حتی در خیابانها اطراف پارک تعدادی از مادران دستگیر شدند. احتمال زیاد دارد که آمار دستگیریها بیش از 15 نفر باشد. آمار بیش 15 نفر اعلام شده توسط شاهدان عینی گزارش شده است. برخوردها با مادران وحشیانه و غیرانسانی گزارش شده است.
نیروهای سرکوبگر ولی فقیه در که در حدود 200 الی 300 نفر تخمین زده می شوند آنها در نقاط مختلف پارک مستقر شده اند.تعدادی از مامورین لباس شخصی که در هفته های گذشته از مادران اقدام به فیلم برداری می کردند امروز مادران شرکت کننده را شناسائی می کنند و اقدام به دستگیری آنها می کنند.نیروهای سرکوبگر دستگیریهای خود را علاوه بر پارک به خیابانها اطراف پارک کشاندند.
گزارش تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
14 آذر 1388 برابر با 05 دسامبر 2009

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار