آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

بی خبری از وضعیت محمد نوری زاد


فرداي ايران : محمد نوري زاد كه به حق او را حر زمانه ناميده اند شخصي بود نويسنده و كارگزدان كه بيشتر تلاش خود را در جهت تخريب چهره اصلاح طلبها انجام مي داد و قلمش و افكارش براي اصولگرايان بود و مي شود وي را يكي از ستونهاي كيهان ناميد . روزنامه اي كه با ياوه سرايي ها و ايجاد شايعات و توهمات همواه به نوعي خط دهنده سپاهيان و بسيجيان در به هم زدن ميتيگها ، اجتماعات و يا حمله به اشخاص مي بوده و هست . همچنان كه بعد از دولت كودتا نيز اين روزنامه چون بولتني براي سپاه و بسيج و شكل دهي توهمات ذهني آنها و همچنين بياناتي كه قرار است بازجوها بعدها از متهمان اقرار بگيرند در آنها مشهود است . اما فارغ از كيهان اين رسانه ي هياهو و سراسر دروغ ، محمد نوري زاد كمي پيشتر از انتخابات با حمايت از مير حسين موسوي در واقع با ترك جبهه اصولگراها با جبهه سبز ايران پيوست و پس از انتخابات نيز با نوشتن نامه هايي خطاب به رهبري از وي انتقاد كرد و خواهان عذرخواهي رهبري از مردم بابت فجايع و جناياتي كه بسيجيان و سپاهيان بعد از انتخابات مرتكب شدند بود . چرا كه مسئوليت كليه نهادهاي نظامي و امنيتي بر عهده شخص رهبري است . اين به مذاق اصولگرايان اسلا خوش نيامد و وي را از كانون نويسندگان اخراج كردند . در آخرين نوشتار محمد نوري زاد با انتقاد از آيت اله لاريجاني و اعلام سقوط از قاضي القضات نوشتاري تند در نقد سخنهاي لاريجاني بود و پس از آن با احضار به دادگاه ، و قرار بازداشت روانه زندان شد . بسياري از مردم آزاده و سبز ايران با توجه به عملكرد آقاي نوري زاد در اين چند ماه اخير خواهان حمايت جنبش سبز از ايشان شدند .



اما بنا به اخبار رسيده شده از جنبش راه سبز ( جرس ) :
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۸۸
روابط عمومی دادسرای انقلاب درباره عجز از تودیع وثیقه دروغ گفت
زینب نوری زاد، دختر محمد نوری زاد اعلام کرد خبر مربوط به عجز از تودیع وثیقه توسط پدرش که روابط عمومی دادسرای انقلاب منتشر کرده ، دروغ است.

محمد نوری زاد، هفته گذشته پس از احضار به پلیس امنیت بازداشت شد. روابط عمومی دادسرای انقلاب دلیل بازداشت را عجز از تودیع وثیقه اعلام کرد.

زینب نوری زاد در وبلاگ پدرش آخرین وضعیت این روزنامه نگار را تشریح کره است. او نوشته است:
پدر همچنان اوین هستند و ما خبری از ایشان نداریم . البته ان شاا... كه خیر است . در حال پیگیری كارهای اداری هستیم . و هنوز هم نمی دانیم چرا خبر بازداشت ایشان را روابط عمومی دادسرای انقلاب منتشر كرده و در ذیل آن به دروغ عجز از تودیع وثیقه را اضافه كرده است ؟! امیدواریم پیگیری های ما نتیجه دهد. پدر از من خواستند در وبلاگشان مطلبی را بنویسم اما من هنوز دست نگه داشته ام. در ضمن خواستم تعداد زیاد كامنتها را به روز كنم كه بعد از دو صفحه منصرف شدم . كه این نظرات برای من نیست . صاحبش كه برگشت كلیك خواهد كرد . در نهایت از همه ی دوستان كه جویای حال هستند سپاسگزاریم.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار