آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

اخطار به آیت الله نوری همدانی

سهرابستان : چنانچه اجازه دهید همچنان حکومت از شما بعنوان بلندگوی خود سوء استفاده کند، بناچار پرونده «... بنت جمیله» بطور کامل منتشر خواهد گردید. شما تنها فردی از باصطلاح مراجع بودید که کودتا بر علیه مردم را تأئید کردید و بر اعمال باطل حکومت صحه گذاشتید و در عین حال برای تقرب بدرگاه سلطان، با طرح شعار "کوثر" آگاهانه به پیامبر توهین نمودید.
اشتباه نکنید، اینکه پرونده مورد نظر مستقیماً منتشر نگردیده و چنین اخطاری را برای اتمام حجت دریافت می فرمائید نه از جهت احترام به شما و یا جایگاه مرجعیت است، چه که رفتار و گفتار شما حرمتی برای این نوع از مرجعیت باقی نگذاشته، بلکه صرفاً بدلیل رعایت مصالح طرف مقابل این پرونده است.
حکومت پس از اینکه بدلیل تقلب در انتخابات و کشتار مردم، حمایت حتی مرجع تقلیدی چون آیت الله مکارم شیرازی را نیز از دست داد، که علیرغم مراجعه حضوری محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر، حاضر به ارسال پیام تبریک برای رئیس جمهور کودتا نشد، در غیاب همه مراجع سالم، بسراغ شما آمد تا باصطلاح خودش حمایت مرجع تقلیدی را نیز همراه داشته باشد.
برای شما بسیار روشن است که صحبت از کدام پرونده است و اثرات افشای آنرا نیز بروشنی می دانید. اینکه جاهلانه تشیع جنازه مرجع عالیقدر شیعه، آیت الله منتظری را، «فتنه» خوانده و خواستار نابودی فتنه شده اید، بتنهایی برای افشای ماهیت واقعی و چهره حقیقی شما کافی بود، ولی شاید این تلنگر سبب بیداری و تنبه اتان گردد. با 84 سال سن، و در آخرین سالهای عمر، فرصت چندانی برای ایستادن در محکمه الهی برایتان باقی نمانده است، بگذارید این چند صباح هم آرام بگذرد و خود را بیش از این بازیچه و اسیر این حکومت نکنید. تصمیم با شما است، فقط یک سخن دیگر بر علیه مردم مظلوم ایران کافی است تا...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار