آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

اختصاصي از فرداي ايران : نكته اي مهم براي همه دوستان و همراهان


براي آن دسته از عزيزاني كه به تهيه فيلم و عكس از تظاهراتها و راهپيمايي ها مشغول هستند ، ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشيد نكاتي مهم است كه لازم است بدان توجه داشته باشند :

گرفتن تصاوير خوب و با كيفيت به دوربين ها حرفه اي يا نيمه حرفه اي براي ارسال به شبكه هاي خبري و سايتهاي خبري كار خوبي است كه بسياري از شما عزيزان با قبول خطر دستگيري و ضرب و شتم شديد آن را به جان مي خريد . اما همراهان عزيز آيا توجه كرده ايد با عكسهاي كلوزآپ و يا نماهاي نزديك از چهره هاي دوستانمان ، چگونه نا خواسته و بدون قصد و منظور كودتاچيان و جلادان جمهوري اسلامي را در شناسايي آنها ياري كرده ايم ؟؟؟ بيشتر عكسهايي كه در سايت گرداب منسوب به برادران جلاد وزارت اطلاعات گذاشته شده اند . حاصل هنرمندي من و شماي عزيزي است كه بي توجه به اين موضوع آب در آسياب دشمن ريختيم .


خواهشاً سعي كنيد آن دسته عكسها و فيلمهايي را كه تهيه مي كنيد حتي الامكان به نحوي باشد كه شناسايي صورتها درآن مقدور نباشد . و اگر به هر حال نتيجه كار به شكلي بود كه صورت شخصي از همراهانمان در آن پيدا بود با استفاده از ابزارهاي ويرايش عكس و فيلم تصاوير آنها را غير قابل شناسايي كنيم .


همچنين ذكر اين نكته نيز الزامي است كه در كنار فيلم برداريها و عكاسي هاي ما ، برادران عرزشي سپاه و اطلاعات نيز با در دست داشتن دوربينهاي حرفه اي كه قيمت بعضي از آنها بيش از ده ميليون تومان است در حال آرشيو تصويري از صورتهاي رادمردان و شير زنان ايران است كه در صورت لزوم براي شناسايي و دستگيري و يا حتي پرونده سازي براي آنها استفاده كنند . لذا لازم است كه همواره و همه جا علاوه بر دوربينهاي جاسوسي به ظاهر كنترل ترافيك ، حواسمان به اين جاسوسان نيز باشد .




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار