آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

نوشتاري درباره بيانيه هفدهم مهندس موسوي - برگرفته از قسمت نظرهاي سايت كلمه

رییس جمهورمحترم جناب مهندس موسوی !

اولا:بیانیه شماپس ازحوادث و زشتی و پلشتی حکومت در روز عاشورا مرا به یاد خطبه حضرت زینب در بارگاه یزید انداخت وافشاگریهای بیشماری که دربیانیه ات بود . تبارک الله !

ثانیا:حدود۴۰ نکته دربیانیه ات بود که بایدآحاد ملت ایران و فرهیختگان و اعضای جنبش سبز بامداقه باآن برخورد کنند من حداقل سه بار بیانیه را خواندم و هر بار نکته جدیدی رادرآن یافتم .

ثالثا:سوء استفاده فرصت طلبانی چون … که بااشاره به تنها یک سطر بیانیه طویل به روش صداو سیمایی سعی درتقطیع بیانیه و برداشت مخالف ازمحتوای آن کرده اند شمارادرموضع انفعال قرار ندهد .

رابعا:بیانیه نشان داد که دغدغه شما نیز نظیر سایر اقشار ملت دیگر از به غارت رفتن آرای آنها در انتخابات ریاست جمهوری گذشته است و خواسته هایی را مطرح کرده یا نکاتی راافشاء ومورد تاکید قرار داده اید که به عنوان آخرین اتمام حجت به رهبران ونظام در حال فروپاشی اطلاق می شود . ای کاش عقل سلیمی در طرف مقابل بود واز لابلای سطور دلسوزی وخوشبینی شما را در سرنوشت نظام و رهبران آن درک می کرد . بگذارید باهم نگاهی مجدد به این نکات از منظر اینجانب بیاندازیم تا شاید با همفکری بتوانیم گامی هر چند کوچک در جنبش باهم داشته باشیم:

- آغاز آن بافرازی از زیارت عاشورا که نشان می دهد شما و یارانت از یاران امام حسین و مخالفین شما قاعدتا باید در صف یزیدیان زمان باشند .
- افشای مصلحت طلبان و اشاره برحق بودن خود در صدور دعوتنامه شرکت درمراسم روز عاشورا علیرغم آنکه به درخواست آنهاانجام ندادید .
- تاکید بر اصلاحات و مطالبات اساسی مردم درقالب حقوق مصرح درقانون اساسی که خود اشاره تلویحی به زیر پا گذاشتن اصول مسلم قانون اساسی و بی توجهی حاکمیت به اصلاحات و مطالبات مردم است .
- حمایت ازمردم بی پناه و عزاداران حسینی که توسط صاحبان زر و زور و تزویر اغتشاشگرخوانده شدند .
- تاکید بر نقش مردم در قالب شبکه های اجتماعی و مدنی که حاکمیت تزویر باادعای نابودی آنها یا جایگزینی با هیات ساندیسی مدعی است عوامل جاسوسی بیگانه یااعضای گروهکهای سیاسی اوائل انقلاب (سلطنت طلبان. مجاهدین وتوده ای و….)هستند .
- بی اعتبار کردن خط و نشانهای حاکمیت مبنی براعدام مخالفین خود و تشدیدسرکوبها .
- خود جوش بودن جنبش و موفقیت آن در سازماندهی خود علیرغم فقدان سازمان و رهبری و رسانه و استراتژی و تاکتیک و بی اعتباری استراتژی و تاکتیکهای حاکمیت در کنترل آن .
- جلب توجهات بین المللی به جنبش به طوری که حتی حامیان حاکمیت نظیر روسیه وچین هم مجبور به اعلام برائت خود از سرکوبگران شدند و سخنان انفعالی رهبری در جمع بسیجیان دانشجو در اروپا بیانگر موفقیت کامل سیاست خارجی جنبش سبز بود . حاکمیتی که در طی پنج سال گذشته به دنبال مذاکره با آمریکا بوده و پیروزی دموکراتها و اوباما را در مقابل جمهوریخواهان و جورج بوش ، پیروزی خودمی نامید و در ارسال نامه های فدایت شوم گوی سبقت را از محمدرضا پهلوی و دیگر نوکران ربوده بودند اکنون ناامید از طرح بین المللی خود رهبران کشورهای اصلی جهان را متاثر از رسانه های صیهونیستی قلمداد می کند!
- تاکید شما بر سندیت کلیه اقدامات سبوعانه ضبط و پخش شده در رسانه هاو وب سایتها توسط وابستگان حاکمیت در روز عاشورا که طیفی وسیع را در برمی گیرد و سردمداران شریک در این جنایات سعی بر کتمان یاانحراف درآنهاکردند .
- افشا و پرده برداشتن از چهره سران اصلی فتنه که هدایتگر اراذل و اوباش موسوم به لباس شخصی وجنایات آنها در روز عاشورا بودند .
- تایید بی عقلی و بی انصافی حاکم بر صدا و سیمای حاکمیت و افشای حاکمیت دروغ و جعل و جهل و خشونت زایی بر رسانه ملی
- تاکید بر تکرار اشتباهات توسط رهبران و درس نگرفتن ازحوادث گذشته است…
- افشای استراژی النصر و بالرعب که چشم فتنه رهبران خشونت گرا و متزلزل می باشد .
- تایید سلب مشروعیت از سیستم به دلیل عملکرد رهبران آن در داخل و خارج .
- اعلام رسمی بی کفایتی و سوء مدیریت استراتژیک دولت…
- افشای شکست کامل حاکمیت در عرصه داخلی و خارجی
- تاکید بر نقش روشنفکران و دانشگاهیان و فعالان سیاسی به عنوان نخبگان آحاد ملت که ستون فقرات جنبش سبز هستند . در حالی که در سمت طرف مقابل تعدادي مداح بی سواد و لومپن و چماقدار تحت پوشش و شعارهای به ظاهر مذهبي با جیره گرفتن نقدی و جنسی ایفای نقش می کنند .
- افشاء وحذف خیال خام سرکوب یا مصالحه پشت پرده به عنوان سرنوشت جنبش که اتمام حجت به حاکمیت از یک سو و طرفداران جنبش از سوی دیگر است و تاکید بر سطحی نگری کارگزاران چنین سناریوهایی .
- افشای کامل برنامه حاکمیت برای ترور و قتل جنابعالی و آقای کروبی که درخصوص شما با حمله به همسرتان و سپس کشتن برادر زاده تان آغاز شده است و نیز کاهش حفاظت وحبس غیر رسمی آقای کروبی در شرف پیگیری است
- همین طور افشای طرح حاکمیت برای کشتار بخشی از مردم برای زهر چشم گرفتن که توسط صداوسیما و برخی از تریبونها، زمینه سازی آن در حال انجام است و اطلاق تحریک به شورش وجنگ داخلی به آن تحرکات….
- اشاره متواضعانه به نقش خود به عنوان یک عضو و نه رهبر جنبش سبز و آمادگی مجدد جهت شهادت که نظیر شهادت حاج آقا مصطفی خمینی و آیت الله منتظری به بارور کردن نهضت خواهد انجامید این امر همچنین پیامی صریح به مصباح و دولتش است که ارعاب را راهکار حکومت خود می دانند .
- تایید و تاکید مجدد بر وجود بحران در کشور که فلسفه وجودی شرکت جنابعالی درانتخابات بوده است . وجنابعالی در دیدار با رهبری آن را در زمینه شروط الزامی خود جهت شرکت در انتخابات قرار داده بودید .
- اشاره به ملی بودن بحران و ابعاد گسترده آن که چاره آن نیز آشتی ملی ذکرشده است .
- نشان دادن راه حل به طرف مقابل هنوز از حاکمیت روحیه سبز و خوشبینی شما به آینده و امکان اصلاح و توبه در طرف مقابل دلالت دارد و نشان می دهد جنایات آنها طی شش ماه گذشته وحتی در روز عاشورا شما را از روحیه مصلحانه تان دور نکرده است گرچه می دانم تحت فشار روحی و روانی شدیدی نیز می باشید که به عنوان یک انسان حق طبیعی شما و نیز خانواده شهدای سبزاست .
- افشای حماقت طرف مقابل که به زنده کردن منافقین پس از سی سال و به به عنوان تاکتیک حاکمیت برای سرکوب جنبش انتخاب شده است . درحالی که نسل فعلی هیچگونه سابقه ذهنی از آنها نداشته و حتی فرزندان شهدای عملیات منافقین نظیر بهشتی و منتظری و مطهری در صف اول و دوم جنبش سبز و مردم هستند .
- اشاره به خلخال زن یهودی در حکومت امام علی و مقایسه آن با رفتار حاکمیت فعلی علیرغم سادگی بهترین فراز بیانیه شما بود گرچه به یهودی بودن آن زن اشاره نکرده بودید تا در مقام مقایسه ابعاد جنایات صورت گرفته بر علیه عزاداران شیعه و در قلب ام القرای اسلامی بهتر معلوم شود .
- اشاره به زندانیان سیاسی که سابقه وطن پرستی و دین خواهی آنان در تمام عمر آنها مشهود است و در کنار آن اشاره به فساد بزرگی که کشور را گرفته و قطعا ناشی از زمامداران فاسد می باشد که نه سبقه سیاسی دارند و نه دینی و با بررسی سوابق آنها معلوم می شود یا از مداحان رژیم سابق بوده اند یاعافیت نشین روزهای خطر یاافراد بی ریشه ای که در این ایام به نان و نوارسیده اند .
- اشاره به فساد استراتژیک که در درجه اول منافع و حقوق اقشار آسیب پذیر و قشر ضعیف و متوسط جامعه یعنی اصلی ترین بخش ملت را مورد تعرض قرار می دهد ( تاحدغرق کردن آنها )و بالاخص استفاده از ابزار دروغ و ریاو شارلاتان بازی برای نشان دادن معکوس آن .
- افشای تئوری توطئه که به جای نگاه به مردم و تنوع آراء بعنوان فرصت و برخورد صادقانه و مشفقانه همراه بارافت آن را تهدید علیه خود و نظام دانسته و بر همین اساس دروغ و ریاکاری و خشونت و جاهلیت را به طور سازمان یافته در جامعه نشر می دهد .
- افشای لاقیدی طرف مقابل به احکام مسلم فقهی واصول قانون اساسی که سرک کشیدن به زندگی خصوصی مردم / تفتیش عقاید / تجسس وجلوگیری ازدسترسی به اطلاعات را ممنوع کرده است .
– عدم اعتقاد به دزدی و چپاول بیت المال تاحتی یک ریال جهت اهداف باندهای جنایتکار و حامیان سیاسی که بعضا در لفاف و پوشش مذهب نیز پیچیده شده است این غارت بیت المال تادیروز با مقیاس میلیاردی صورت می گرفت ولی اکنون به مقیاس هزار میلیاردی رسیده است .
- افشای نقش رهبری و دولت دست نشانده در نقض سند ملی برنامه بیست ساله که به تایید و تصویب خود رهبری و نهادهای تحت نظارت وی هم رسیده است و خود بیانگر هدایت هرج و مرج مالی از سوی نهاد رهبری برای اهداف پشت صحنه ای است که درحال رقم خوردن است .
- تاییدعقب ماندگی فاحش ایران در سطح منطقه که بادولت فعلی بصورت جهشی در حال تنزل می باشد و فقدان هرگونه نظارت و مدیریت بر عواقب این عقب افتادگی که نشانه های آن در عدم توان ارائه برنامه و بودجه سالیانه تاحساب ذخیره ارزی وامانات مردم مشهود است .
- به بهانه اعلام استقلال از ابرقدرتها و کشورهای غربی اشاره ای به کرنش حاکمیت در مقابل برخی دول از طریق ارسال تبریک شده است .
- درکناربرائت از قدرتهای خارجی به بیزاری از قدرتهای داخلی تحت عنوان کسانی که برعرف و اعتقادات دینی وملی ملت خوداحترام نمی گذارند نیز تاکید شده است که باید به آن آفرین گفت زیراحاکمیت حساب کار خود را می کند که امکان معامله باچنین جنبشی وجود ندارد .
- افشای بدترین نوع حرمت شکنی در عاشورا و تاکید بر کشتار بیگناهان در آن روز در کنار زدن اتهام اهانت به عکس امام و عاشورا و قرآن که روش یزید در کشتار و معاویه در تزویر و پیراهن عثمان کردن می باشد .
– رد صریح نظریه توهم آمیز توبه یا معامله توسط جنبش سبز در شرایط بحرانی کنونی که آن را به رودخانه خروشان تشبیه و اعلام شفاف سازی و زلال کردن امور به عنوان تنها راه چاره و بیراهه خواندن سایر نقشه ها.
- دادن فرصت مجدد… بااظهار این که هنوز هم دیر نشده است واعتقاد به امکان حفظ نظام درصورت تدبیر و تغییر نگاه به ملت ایران .
- دادن پیام واقعی در راه حلهای پنجگانه


۱-دست برداشتن از حمایت غیرمتعارف دولت و فراهم آوردن امکان حساب کشی ازآن و قبول مسئولیت دولت درقبال عملکردهای خود

۲-جلوگیری از تقلب و خدعه درانتخابات / عدم اعمال سلیقه از طریق یک قانون شفاف و اعلام مجالس اولیه انقلاب بعنوان نمونه که هم انتخاب شوندگان وهم انتخاب کنندگان تاحد زیادی در حق تعیین سرنوشت خود سهیم بودند .

۳-آزادی زندانیان سیاسی و منحط نامیدن مخالفان این امر که اشاره تلویحی به خود رهبران دارد .

۴-آزادی دسترسی به اطلاعات از طریق نشریات و رسانه های بین المللی و شبکه های ماهواره ای که عملا موجب خلع سلاح نظام از ابزار تزویر و افشای اختناق حاکم بر جامعه ایران و حقایق خواهد شد .

۵- ایجاد پلاتفرم لازم جهت تغییر نظام از دیکتاتوری به دموکراسی از طریق نهادهای مدنی چون احزاب و تشکلها که در تقابل با حاکمیت احزاب دست نشانده و پادگانی بوده و ازتبدیل شبه نظامیان به عناصر کودتاچی و قرار دادن آنها در مقابل ملت جلوگیری خواهد شد .

خامسا:تنها در دو بخش بیانیه شماانسان را دچار سر در گمی می کند آنجا که درخواست پاسخگو کردن دولت …را در مقابل مجلس … کرده اید و دیگر اینکه هیچ محدودیتی برای اجرای بندهای آن نگذاشته واختیار را به طرف مقابل داده اید تا هر وقت که صلاح دانست و به مصلحت خود به هر میزان از موارد پیشنهادی را اجرا نماید .

سادسا: ازاینکه گفته اید برای اجرای این پیشنهادات نیاز به هیچ قرارداد و مصالحه نامه یاموافقت نامه نیست تشکرمی کنم و آن را نشان صلاحیت اخلاقی شما می دانم ولی طرف مقابلی که حتی به اسناد تایید و توشیح شده توسط خودش هم رحم نمی کند چگونه قابل اطمینان است؟

سابعا:درخاتمه در صورتی که اعتقاد قلبی به دستگیری یا تبعید یا شهادت خود دارید خواهشمند است یک مرجع را در خارج از کشور بعنوان امین خود تعیین تا در صورت بروز حادثه بتوانیم امور را از طریق ایشان پیگیری نماییم .

باامتنان
ناصر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار