آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

شاگرد مصباح یزدی لباس شخصی ها را معرفی کرد!


تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز(جرس): قاسم روانبخش از شاگردان مصباح یزدی درباره لباس شخصی ها گفت : همه مردم لباس شخصی هستند.
وی با تاکید بر اینکه « موضوع لباس‌شخصی‌ها از زمان دولت آقای خاتمی مطرح شد و هر جا کروبی یا خاتمی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند از لباس شخصی‌ها سخن گفتند» ، افزود: در آن زمان معنای لباس شخصی جوانان انقلابی با ظاهری مذهبی و حزب‌اللهی بود.
روانبخش در گفت وگو با تهران امروز در پاسخ به سوال « یعنی شما به حضور نیروهای لباس شخصی یا خودسر در تجمعات اعتقاد ندارید؟ » ، جواب داد : نه. تصاویر لباس شخصی‌ها را در سایت سپاه منتشر کرده‌اند و دور آنها را خط قرمز کشیده‌اند تا شناسایی شوند. هم آنهایی که اغتشاش می‌کنند و هم آنهایی که برای دفاع از انقلاب و نظام تلاش می‌کنند، لباس شخصی هستند.
وی در ادامه تصریح کرد :‌ هر کس از هر دو جناح که به صورت غیرقانونی به خیابان بیاید و شعار دهد و برخورد کند، نیروی خودسر است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان انقلابی از اقدامات خودسرانه بپرهیزند، هر گونه اقدام خودسرانه از جانب ما محکوم است و باید با افراد خودسر برخورد شود. هر کس تابع ولایت است از حرکات خودسرانه باید خودداری کند.
روانبخش هم چنین برای آرام شدن اوضاع پیشنهاد داد تا میرحسین موسوی بیانیه هجدهم خود را صادر کرده و در آن عنوان کند که « تنها 14 میلیون به او و 25 میلیون به احمدی‌نژاد رای داده‌اند. بگوید که سندی دال بر تقلب در انتخابات ندارد و دولت را قانونی می‌داند.»
وی گفت :‌ما موسوی را سیاستمدار نمی‌دانیم زیرا 20 سال خانه‌نشین بوده است. اگر موسوی سیاستمدار بود، به جای افتادن در دام دشمن که درصدد کودتای مخملی در ایران بود، حزب سیاسی تشکیل می‌داد و فعالیت‌های قانونی می‌کرد و در انتخابات یازدهم، رئیس‌جمهور بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار