آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

تابش در نامه‌ای خطاب به لاریجانی خواستار اقدام مناسب هیئت رئیسه در حفظ شأن نمایندگان شد


چهارشنبه, ۱۶م دی, ۱۳۸۸
کلمه: در پی حملات سازماندهی شده و اهانت‌های صورت گرفته به برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دبیرکل فراکسیون خط امام(ره)مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خواستار اقدام لازم برای حفظ شأن نمایندگان و پیگیری دقیق عوامل و مقصرین حوادث صورت گرفته شد.
به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، متن نامه محمدرضا تابش بدین شرح است:
جناب آقای دکتر لاریجانی
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
احتراما همانطور که استحضار دارید این روزها خبرها و اطلاعات نگران‌کننده‌ای از برخی حوزه‌های انتخابیه در خصوص اهانت و ایجاد محدودیت برای نمایندگان مجلس در جلسات و تریبون‌های رسمی و تجمعات عمومی به خاطر اظهار نظر آنان در مجلس واصل می‌شود که اگر هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی در اجرای بند۱۱ ماه ۲۳ آئین‌نامه داخلی مجلس، اقدام مناسب در جهت حفظ شأن نمایندگان به عمل نیاورد، خوف آن می‌رود که این اقدامات ناصواب به تدریج به رویه‌ای در جهت محدود کردن حقوق اساسی نمایندگان از سوی مسئولان اجرایی تبدیل گردد.
اقدامات حلاف عرف و قانون انجام شده در مورد همکار محترم، آقای مهندس نصرالله ترابی نماینده مردم شهرکرد و عدم برخورد مسئولان رسمی با برخی اهانت‌ها که در تعدادی دیگر از شهرها اتفاق افتاده است در مغایرت آشکار با اصول ۸۳ و ۸۶ قانون اساسی و ماده ۷۵ آئین‌نامه داخلی مجلس و محدود کننده نمایندگان در اعمال وظایف قانونی خود می‌باشد که شایسته تدبیر جدی و پیگیری دقیق عوامل و مقصرین این حوادث از سوی هیئت ریئسه مجلس است.
لذا از جنابعالی درخواست می‌گردد در اجرای بند۱۱ ماه ۲۳ آئین‌نامه داخلیس مجلس، دستور رسیدگی لازم در این خصوص را صادر نموده و نتیجه را جهت اطلاع نمایندگان محترم اعلام فرمائید.
با تشکر و احترام
محمدرضا تابش
دبیرکل فراکسیون خط امام(ره)
لازم به ذکر است هفته گذشته دفتر مهندس ترابی در شهر کرد توسط عده ای افراد ناشناس در اعتراض به نطق انتقادی این نماینده به وضعیت جاری کشور و دفاع از مهندس موسوی به آتش کشیدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار