آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

اختصاصی جرس / دانشجویان دانشگاه هاي مشهد: کودتاگران منتظر سخت ترين واكنش هاي ما در روز های آتی باشند


تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): در پی ادامه حملات نیروهای امنیتی و لباس شخصی به دانشگاههای مشهد و بازداشت دانشجویان این دانشگاهها، دانشجویان هوادار جنبش سبز دانشگاههای این شهر بیانیه ای مشترک را منتشر کردند.
به گزارش جرس، متن این بیانیه بدین شرح است:
باسمه تعالي
بار ديگر ساحت مقدس دانشگاه مورد هجوم فرزندان خلف شعبان بي مخ قرار گرفت. اوباش مشهد كه گويي خود را نسبت به چماق به دستان پايتخت در خدمت به حكومت جهل عقب مي پنداشتند تحت حمايت كامل نيروهاي انتظامي، حراست و مديران دانشگاه هاي مشهد وظيفه خود را در به خاك و خون كشيدن دانشگاه هاي مشهد به وحشيانه ترين شكل ممكن به انجام رساندند.
اين افراد كه چهره هاي شناخته شده و محبوب دستگاه هاي قضايي و امنيتي شهر مشهد مي باشند در ابتدا مراسم بزرگداشت آيت الله منتظري در دانشگاه فردوسي را هدف حمله خود قرار داده و پس از اين كه هيچ گونه برخوردي با اين افراد شناسنامه دار نشد اين بار دانشگاه آزاد مشهد هدف هجوم وحشيانه اين اراذل قرار گرفت.
پس از آن در كمال ناباوري اين افراد به همراه نيروي انتظامي اقدام به دستگيري گسترده دانشجويان دانشگاه هاي آزاد، خيام، سجاد و فردوسي مشهد و تلاش در جهت برخورد امنيتي با قربانيان حوادث دانشگاه هاي مشهد كردند. در اين ميان دادستان خراسان و مديريت دانشگاه آزاد ضمن اشاره گذرا به حمله انصار به دانشگاه هاي مشهد در اقدامي وقيحانه با تضمين برخورد با دانشجويان معترض زخمي ديگر بر تن دانشگاهيان و خانواده هاي آنان زدند.
نظر به اطلاعات به دست آمده از پروسه برخورد قضايي با دانشجويان معترض، ما جمعي از دانشجويان دانشگاه هاي مشهد اعلام مي كنيم در صورتي كه نهادهاي امنيتي به تلاش خود جهت پرونده سازي براي دانشجويان در بند و مجرم نماياندن هم كلاسي هاي ما در فاجعه دانشگاه آزاد كه بي شك خود ايشان قربانيان اصلي اين ماجرا مي باشند ادامه دهند بايد منتظر سخت ترين واكنش هاي ما در روز های آتی باشند.
در پايان بار ديگر خواسته هاي بر حق و ابتدايي خود را مبني بر معرفي و مجازات كليه عوامل حمله به دانشگاه آزاد، برخورد با كليه پرسنل و مديران خاطي اين دانشگاه، شفاف سازي نسبت به سرنوشت مجروحين يا شهداي اين فاجعه و آزادي سريع و بدون شرط كليه دانشجويان معترض اعلام مي داريم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار