آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

حمدي نژاد: 40 ميليون ايراني شرکت کننده در انتخابات برنده هستن

تحريف سخنان رييس جمهور با چه انگيزه‌اي؟
با وجود گذشت تنها چند روز از برگزاري جشن شکرانه پيروزي در ميدان ولي‌عصر تهران، تحريف سخنان رييس جمهوري در اين مراسم از سوي برخي رسانه‌ها و پايگاه‌هاي خبري و حتي موضع گيري براساي اين سخنان تحريف شده از سوي چهره‌هاي سياسي همچنان ادامه دارد.
به گزارش ايرنا در حالي که رييس جمهوري در اين مراسم، حضور 40 ميليوني ملت ايران در 22 خرداد را متعلق به همه شرکت‌کنندگان و پيروز اصلي ميدان را ملت ايران دانسته است، برخي رسانه‌ها تلاش دارند که با وارونه جلوه دادن اظهارات احمدي نژاد، به ادامه دادن برخي آشوب‌ها و تجمعات غير قانوني در خيابان‌ها دامن بزنند. 
در ميان برخي از چهره‌هاي دلسوز نيز در دام اين حربه رسانه‌اي گرفتار شده و با بي‌توجهي به متن سخنان رييس جمهور و محتواي آن، زمينه سوء استفاده جريان آشوبگر را فراهم کرده‌اند. 
بررسي متن اظهارات رييس جمهوري حاکي از آن است که احمدي نژاد در سخنانش ضمن تبريک اين پيروزي به ملت ايران، حساب اغتشاشگران را از هواداران نامزدها جدا کرد و آشوبگران روزهاي اخير را " خس و خاشاک " ناميد. 
با اين وجود رسانه‌هاي رقيب با دستمايه قرار دادن سخنان تحريف شده رييس جمهوري، پروژه تخريب احمدي نژاد را در سرلوحه کار خويش قرار دادند و در اين ميان برخي پايگاه‌هاي خبري منتسب به جريان غير اغتشاش گر و برخي چهره‌هاي اين جريان را با خود همراه کردند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار