آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

بیانیه سوم کروبی خطاب به ملت ایران

بیانیه شماره 3

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ملت بزرگ ایران

فراخوان کروبی برای راهپیمایی روز جمعه با لباس سیاه

حماسه 25 خرداد شما در راهپیمایی آرام از میدان امام حسین تا میدان آزادی تهران دو نشان بر چهره ایران گذاشت: اول اعتراض ملت به خیانت دولت در امانتی که به آنها سپرده شده بود و آرایی که مالک حقیقی آنها مردم ایران بودند و ارباب دولت ربودند، دوم آرامش و متا نت ملت در شیوه اعتراض که در فضایی سرشار از سکوت برگزار شد که سکوت سرشار از ناگفته هاست.

متاسفانه کسانی که عظمت این رفتار مدنی مردم تهران و دیگر شهرهای ایران آنان را می آزارد کوشیدند با اتهام افکنی و مهندسی آشوب  که چون مهندسی انتخابات در آن زبردست هستند  برخی رفتارهای اعتراض آمیز مانند آتش زدنها و تخریب ها را به نام ملت ایران و حامیان اصلاحات و تغییر بنویسند و در این جریان گروهی از هم میهنانمان را در میدان آزادی و کوی دانشگاه به شهادت رساندند. من با تسلیت این شهادت ها اعلام می کنم این ملت از آشوب به دور است و اینان می خواهند با هراساندن مردم کوچه و خیابان از آشوب و بزرگنمایی آنها در صدا و سیما و رسانه های وابسته و سانسور رسانه های آزاد اصل اعتراض ملت را نادیده بگیرند چرا که اگر صداقت داشتند به جای پخش صحنه های خشونت بار بعد از راهپیمایی 25 خرداد شکوه اصلاح طلبانه و صلح طلبانه بودن این راهپیمایی ملی و میلیونی را نشان می دادند.

اینجانب که خود در روز 25 خرداد قطره ای از دریای حضور شما در خیابان آزادی بودم ضمن دعوت به حضور ملت در میادین، اعتراض نسبت به توطئه به آشوب کشیدن اجتماعات از سوی عناصر مشکوک هشدار می دهم که هدف نهایی این اقدامات پایان دادن به حضور شما ملت عزیز است.ذره ای در تداوم حضور خود و ذره ای در مشکوک بودن این آشوب ها تردید نکنید.

اینجانب از آنجایی که انتخابات 22 خرداد را نامشروع می دانم و نتایج برامده از آن را قبول ندارم و این فرد را برای ریاست جمهوری اسلامی ایران به رسمیت نمی شناسم. از همه مردم تهران دعوت می کنم ساعت 11 صبح روز جمعه 29 خرداد 1388 با لباس سیاه به نشانه سوگواری برای شهدای راه جمهوریت نظام اسلامی ایران از میدان 7 تیر تا محل برگزاری نماز جمعه حضور یابند و با حضور آرام و آگاهانه خود اعتراض خویش به انتخابات را اعلام کنند و خواسته ابطال انتخابات نامشروع 22 خرداد 1388 را به گوش عالی ترین مقام کشور برسانند.

حضور شما در نماز جمعه تهران  که به امامت رهبری نظام برگزار می شود  باطل کننده القائات افرادی است که معتقدند اصلاح طلبان خواهان آشوب و حرکت در ورای چارچوب قانون هستند. قانون اساسی به همه شما این حق را داده است که در خیابان ها حضور یابید و بدون هرگونه تخریب اموال عمومی صدای خویش را به گوش حاکمان برسانید و به نشانه جدایی خود از صفوف اخلال گران مشکوک با نشان های سیاه خویش را از ایشان جدا سازید.

 

مهدی کروبی 27 خرداد ماه 1388

۲ نظر:

  1. تورابه خدا کروبی برو خونه بشین خفه شو این همه بیانیه نده مردم بیچاره رو برای رسیدن به قدرت برای خودت به خیابان ها نریز دزدکثیف کروبی امریکایی

    پاسخحذف
  2. اما دوست عزیز! اصلا اینطور نیست! که کروبی، کروبی نیست مگر با تیم 50 نفره اش، که همگی از نخبگان سیاسی، افتصادی، فرهنگی و ... می باشند. و این اظهار نظر، نه بخاطر دفاع از کروبی، که دفاع از یک انسان است که کاندیدا نیز بوده.
    موفق باشید

    پاسخحذف

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار