آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

شايعه کشته شدن دو نفر در کرمانشاه تکذيب شد

حسينعلي اميري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: خوشبختانه تاکنون چنين مشکلي نداشتيم و هيچ کس تاکنون در درگيريهاي پس از انتخابات در شهرستان کرمانشاه کشته نشده است. 
وي ادامه داد: فضاي شهر کرمانشاه در مقايسه با بقيه شهرستانهاي کشور پس از انتخابات مناسبتر است هر چند ناآرامي هاي مقطعي نيز در آن وجود داشته است. 
اميري درخصوص دستگيري افراد پيرامون مسايل چند روز اخير، در اين شهر گفت: زماني که شخصي سنگ يا چوبي را به سمت مردم پرتاب يا به اماکن عمومي حمله مي کند، وارد شدن نيروي انتظامي به اين قضيه براي جلوگيري از اغتشاش امري بديهي است. 
وي ادامه داد: اگر افراد دستگير شده شرور نبودند با گرفتن تعهد آزاد شدند اما اشخاصي که سابقه شرارت داشتند و طي اين مدت آسيب رساندند، پس از دستگيري به مراجع قضايي تحويل داده شدند. 
اميري تصريح کرد: اهتمام اصلي تمام نيروهاي امنيتي، انتظامي و مسوولان شهر کرمانشاه مدارا با هواداران نامزدها و دعوت آنان به آرامش است. 
وي افزود: همگي ما در جهت برقراري نظم و آرامش در جامعه فعاليت مي کنيم. 
معاون سياسي فرماندار کرمانشاه گفت: نمايندگان نامزدها در ستاد انتخابات شهرستان و ستاد مرکزي شمارش آرا حضور داشتند و معتقدند هيچگونه تخلفي در حوزه کرمانشاه اتفاق نيفتاده است. 

۲ نظر:

  1. چرا انقدر دروغ میگید
    اتفاقا دو نفر کشته شدند محل شهادت در میدان جوانشیر بود مجلس ترحیم یکی از اونها هم در مسجدی در همون میدان برگزار شد و اشنایی دوری من با خانوادش دارم
    تا کی بعضی ها میخواند حقایق رو کتمان کنند تا کی میخواند واقعیات رو وارونه جلوه دهند خجالت نمیکشند اینهمه دروغ میگند

    پاسخحذف

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار