آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

فعال دانشجويي: موسوي آشوبگران را تحريک مي‌کند

دبير سابق شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي با اشاره به فعاليت‌هاي اغتشاشگران طي روزهاي اخير، آنان را مواجب‌بگير برخي احزاب و ميرحسين موسوي و همچنين ويژه‌خواران دانست.

عليرضا زاهدي در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا، درباره افرادي که طي روزهاي اخير در اغتشاشات تهران دست داشتند، گفت: افرادي که طي هفته گذشته اقدام به حمله به اموال عمومي و تخريب و آتش زدن خودروهاي شخصي مردم کردند، بي‌ترديد افرادي هستند که با گرفتن جيره و مواجب از احزاب و فرماندهان پشت صحنه، به اين اقدامات دست زدند. 
زاهدي تاکبد کرد: سردمداران حزب مشارکت و سازمان مجاهدين و شخص آقاي موسوي به تحريک آشوبگران دست مي‌زدند. 
وي ادامه داد: اين افراد از آنجا که براي تخريب اموال عمومي از بدنه اجتماعي برخوردار نبودند با اجير کردن عده‌اي از تبعه‌هاي يکي از کشورهاي همسايه و برخي افراد که تاکنون بويي از انتخابات و منازعات سياسي نبرده‌اند، اين آشوب‌طلبي‌ها را هدايت مي‌کردند. 
وي با اشاره به گفته‌هاي موسوي که آمدن خود را به دليل احساس خطر مي‌دانست، گفت: احساس خطر موسوي به دليل از دست رفتن رانت‌هاي طبقه اشرافي بود که با در مسند قرار گرفتن دکتر احمدي‌نژاد احساس کردند جلوي تداوم ويژه‌خواري‌هاي آنان گرفته شد. 
دبير سابق شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي تصريح کرد: از اين رو آنان در پشت صحنه با استفاده از موسوي، به عنوان باني اشراف سالاري، عملکرد دولت نهم را زير سوال بردند. 
به عقيده او، دست و پا زدن‌ها در خارج که نمونه آن، صحبت‌هاي اوباما و ديگر سران کشورهاي اروپايي است و داخل کشور که در موضع‌گيري‌هاي مهدي هاشمي و فائزه هاشمي و بخصوص نامه اخير ميرحسين موسوي نمود يافت، براي رهايي از افتادن در دام هميشگي سقوط بود. 
زاهدي در پايان خاطرنشان کرد: مطالبه دانشجويان همراه با مردم، محاکمه اين افراد است که در صورت تحقق نيافتن اين امر، بي‌ترديد دستگاه قضايي نشان مي‌دهد که بخشي از آن همچنان تحت نفوذ همان طبقه اشراف‌سالاري است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار