آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

انبارلويي: هاشمي سکوت خود را در برابر فتنه ها بشکند

سردبير روزنامه رسالت گفت: اميدواريم با عنايت به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در خطبه هاي نماز جمعه، آقاي هاشمي سکوت خود را در مقابل آشوب ها و فتنه هاي اخير بشکند.
"کاظم انبارلويي" روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا افزود: آقاي هاشمي با اعلام موضع خود از ملت قهرمان ايران، راي 40 ميليوني مردم، رييس جمهور قانوني کشور که در طول تاريخ 30 ساله بعد از انقلاب راي تاريخي داشته است، حمايت کند تا اقتدار دولت و نظام در برابر اجانب حفظ شود. 
رييس مرکز سياسي حزب موتلفه اسلامي گفت: مقام معظم رهبري در خطبه هاي نماز جمعه هفته گذشته از آقاي هاشمي به نيکي ياد کردند و فرمودند وي در دوران مبارزات انقلاب، از اصلي ترين شخصيت هاي کنار امام بودند و بارها تا مرز شهادت پيش رفته اند. 
وي اظهار داشت: اين اظهارات نشان مي دهد که آقاي هاشمي همچنان به عنوان يک شخصيت برجسته در افکار مردم جاي دارد و وي همچنين رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام و رييس مجلس خبرگان رهبري است که دو نهاد تصميم گير مهم در کشور به شمار مي رود. 
رييس مرکز سياسي حزب موتلفه اسلامي گفت: اين روزها همه شاهد شرارت هاي آمريکايي ها و اروپايي ها نسبت به اتفاقات اخير در داخل هستيم و بي ترديد سکوت اين شخصيت را مومنين بر نمي تابند. 
به گفته وي، بي ترديد مسايل پيش آمده راه حل قانوني دارد اما آنچه آمريکا و رژيم صهيونيستي پيگيري مي کنند فراتر از اتفاقات اخير و انتخابات است چرا که آنها اصل نظام، انقلاب و حيات جمهوري اسلامي ايران را هدف قرار داده اند. 
سردبير روزنامه رسالت ادامه داد: اکنون مردم سوال مي کنند، آقاي هاشمي که همواره در طول مبارزات نهضت اسلامي در کنار انقلاب، رهبري و امام بوده است، آيا در اين حادثه هم به کمک مردم خواهد شتافت و عليه شرارت هاي دشمن موضع گيري خواهد کرد يا خير؟ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار