آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

يک آسيب شناس رفتاري گفت:‌ اهانت به رياست جمهوري توهين به استقلال و مليت است.

دکتر مجيد ابهري روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: رئيس جمهوري نماد استقلال تماميت ارزي و مليت و سمبل انقلاب اسلامي در داخل و خارج از کشور است و اهانت به جايگاه ايشان و يا هر گونه تهاجم به موقعيت حقوقي ايشان،يک سنت غلط و آغاز يک حرکت تخريبي عليه وفاق ملي ايران است. 
وي با تشريح فرآيندهاي رفتاري تهاجمات تخريبي بر عليه رياست جمهوري ايران قبل و بعد از انتخابات و چه در دوران انتخابات از نظر علم آسيب شناسي افزود: فرافکني رفتاري در راستاي انتقام کشي و يا بي مهري به جايگاه و شخصيت رياست جمهوري در نظر جهانيان بزرگ نمايي شده و به اتخاد ملي امنيت ملي و تماميت سياسي کشور لطمه خواهد زد. 
وي ادامه داد: ازاين پس هر فرد و جريان به خود اجازه خواهد داد تا با کوچکترين بهانه هجوم خود را عملي نمايد. 
اين استاد دانشگاه گفت: از آنجا که از نظر اعتقادي" افتراء" يکي از گناهان بزرگ در مکتب ما بوده و هست بيان بعضي مسائل نه تنها عواقب اجتماعي و ملي دارد بلکه جزاي الهي را بدنبال خواهد داشت. 
وي با اشاره به سخنراني رهبر معظم انقلاب تاکيد کرد: بيانات شيواي مقام معظم رهبري فصل الخطاب همه امور بوده و بايد سرلوحه کار براي افراد و گروهاي سياسي قرار گيرد. 
اين استاد دانشگاه اضافه کرد: فرهيختگان بايد بدانند که اگر ادعاي قانون مداري و اطاعت از قانون در آنها احساس مي شود رهنمودهاي رهبر فرزانه در حکم قانون بوده و بايد در راس تفکرات آنان و افکار همه آحاد ملت بويژه دست اندرکاران سياسي و اجتماعي قرار گيرد. 
اين آسيب شناس تاکيد کرد:اگر قانون مبناي افکار و اعمال ماست ديگر خودبيني و منافع فردي و گروهي چه جايگاهي مي تواند داشته باشد. 
ابهري افزود: شاد نمودن دشمنان و اميدوار نمودن آنها به تفرقه در بين افراد و گروه هاي داخلي گناهي نابخشودني است که نسل امروز را در مقابل تاريخ مسوول و جوابگو قلمداد خواهد نمود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار