آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

هاشمي رفسنجاني:هدف دشمن ملکوک کردن انتخابات است

دفتر پژوهش و بررسيهاي خبري:حجت الاسلام اکبر هاشمي رفسنجاني پس از وقايع 30 خرداد 60 در خطبه نماز جمعه مورخ 26/4/1360 اعلام کرد:هدف دشمن ملکوک کردن انتخابات و بيرون کردن مردم از صحنه است.
به گزارش ايرنا به نقل از روزنامه اطلاعات روز شنبه مورخ 27 تير 60 ، حجت الاسلام اکبر هاشمي رفسنجاني ضمن اعلام اين مطلب افزود:دشمن براي دلسرد کردن مردم وقتي انتخابات شروع شد چون مي دانست که ايادي اش راي ندارند سعي کرد انتخابات را ملکوک کند. 
لذا ديديد در انتخابات خبرگان و بعد قانون اساسي بوسيله همين گروه منافق که امروز چهره شان خوب شناخته شده به عنوان يک شعار انقلابي که انتخابات آزاد نيست درست شد اما عليرغم تحريم هاي بي ثمر ، مردم همچنان ماندند و راي دادند. 
هاشمي رفسنجاني ادامه داد:متاسفانه در مراحل بعد کسانيکه مسئول بودند و بوق مسئوليت در اختيار داشتند اينها با گروههاي منافق همصدا شدند و براي ملکوک کردن انتخابات و در حقيقت براي بيرون کردن مردم از صحنه و دلسرد کردن مردم داد و فرياد بلند کردند. 
حجت الاسلام اکبر هاشمي رفسنجاني افزود:آن آقاي بني صدر همان دستگاه اجرايي که انتخابات رياست جمهوري برگزار کرده بود را تائيد مي کرد اما همان دستگاه وقتي که انتخابات مجلس را برگزار مي کرد ، بني صدر گفت من قبول ندارم! اين يعني تناقض يک بام و دو هوا. 
هاشمي رفسنجاني ادامه داد: ريشه اصلي اين بود که به مردم بگويند اين انتخابات بي معناست، راي شما درست نيست ، شما راي نداديد يا گول خورديد يا شکل ديگري ملکوک کنند.روي اين قضيه خيلي کار کردند بيش از جريان معمولي کار کردند همه نيروهايشان را صرف کردند، خوشبختانه ضربات قاطع امام و هوشياري مردم اين هدف شوم را ناکار کرد که اگر به اين هدف مي رسيدند آن هدف اساسي تيرهايي که از طريق استعمار غرب و شرق تعقيب مي شود محقق مي شد. 
حجت الاسلام اکبر هاشمي رفسنجاني افزود:دشمن در پي اين است که اين فکر را در ذهن مردم رسوخ بدهد که رايشان سرنوشت ساز نيست. اين ظريفترين حرکت دشمن است که به دنيا بگويد اين جمهوري اسلامي پشت سرش آراء و احساسات مردم را ندارد.امروز چندين راديوي خارجي و دهها روزنامه بلندگوي صهيونيسم و امپرياليسم در دنيا نغمه راه انداخته اند که دل اين ملت مسلمان را بلرزانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار