آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

عواقب رفتارهاي آشوبگرانه بطور مستقيم متوجه مير حسين موسوي است

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در نامه سرگشاده اي خطاب به ميرحسين موسوي نوشت: با توجه به موضع‌گيري‌ها و تهديدهاي قبلي اطرافيان جنابعالي عواقب رفتارهاي آشوبگرانه و هرج‌ و مرج طلبانه مستقيماً متوجه شما و اطرافيانتان است.
به گزارش ايرنا، جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در اين نامه خطاب به موسوي آورده است: پس از حضور باشکوه ملت بزرگ ايران در انتخابات 22 خردادماه و ثبت مشارکت تاريخي 85 درصدي آنان شاهد رفتارها و مواضعي تلخ و تحريک‌آميز از سوي جنابعالي هستيم. 
جمعيت ايثارگران افزود: به رغم اين که همه عوامل و نهادهاي نظارتي صحت جريانات انتخابات را در اين مرحله تأييد کرده‌اند، عدم پذيرش نتيجه، نشانه عدم تمکين به قواعد مردم‌سالارانه و سياسي و بي‌مهري به ملت نجيب و بزرگواري است که 30 سال در خدمت انقلاب اسلامي هستند و حماسه ملي 22 خرداد را آفريدند. 
اين تشکل در ادامه نامه خود آورده است: وقتي سازوکارهاي قانوني براي رسيدگي به اعتراضات نامزدها در خصوص هر يک از مراحل برگزاري انتخابات وجود دارد و شما با پذيرش آن وارد عرصه رقابت شده‌ايد و نمايندگان جنابعالي در سر همه صندوق‌هاي رأي‌گيري حضور داشته‌اند، چه وجه شرعي، عقلاني و قانوني وجود دارد که به جاي طي مراحل قانوني اعتراضات مستند، با متهم کردن غير مستند مسئولان کشور به تقلب، دروغ گويي و خيانت و بيان اين جمله که «ما موج عقلانيت سبز خود را که بر گرفته از تعاليم ديني و علائق ملت، به اهل بيت پيامبر (ص) است را با تمامي شور ادامه مي‌دهيم» به تحريک و آشوبگري روي آورده‌ايد؟ 
جمعيت ايثارگران تصريح کرد: با توجه به برخي رفتارهاي آشوبگرانه عده‌اي تحريک شده و غافل و پخش مستقيم آن توسط رسانه‌هاي بيگانه، به خصوص بي‌بي‌سي و موضع‌گيري‌ها و تهديدهاي قبلي اطرافيان جنابعالي مبني بر ايجاد آشوبهاي خياباني در صورت عدم اعلام نام شما به عنوان پيروز انتخابات، به جنابعالي اعلام مي‌داريم، عواقب رفتارهاي آشوبگرانه و هرج‌ومرج طلبانه مستقيماً متوجه حضرتعالي و اطرافيان شما خواهد بود. لذا از شما توقع داريم با پذيرش رأي ملت و نتيجه انتخابات و تبريک به ملت و نامزد منتخب، رفتاري مردم‌سالارانه و در خور سوابق و روحيات انقلابي و ديني‌تان بروز دهيد. اين روش به نفع مصالح شما، ملت و ميهن عزيزمان خواهد بود.

۱ نظر:

  1. باسلام من شک ندارم که این اشوب ها باحمایت خود اقای موسوی انجام میشود واین اقا بست ریاست جمهوری رابه قیمت خون مردم میخواهد

    پاسخحذف

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار