آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۳۰, شنبه

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز:

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با اشاره به تجليل مقام معظم رهبري از خدمات و مبارزات آيت‌الله هاشمي در نماز جمعه ديروز تهران،خطاب به كساني كه طي يكي دو هفته گذشته اهانت‌هاي بسياري را به ايشان داشتند، اظهار داشت: اين افراد بايد به درگاه خدا توبه كنند و از پروردگار بخواهند تا از تقصيرات آنها بگذرد. 
نماينده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، ادامه داد: اين افراد از اين پس هر بار شايعه و مطلبي را در مورد آيت‌الله هاشمي مي‌شنوند، تا تحقيق نكنند، نبايد آن را باور كرده و به آن دامن بزنند. بايد به ياد داشته باشند كه در گذشته نيز چنين حرف‌هايي نسبت به ايشان زده شد اما از آنجا كه اثبات نشده است بايد جامعه را از گزند چنين شايعاتي مصون نگه داشت. 
اكرمي با اشاره به آشنايي 45 ساله‌اش با آيت‌الله هاشمي خاطر نشان كرد: بنده از سال 43 كه خدمت امام مي‌رفتم از نزديك شاهد گفت‌وگوي امام خميني (ره) با آيت‌الله هاشمي كه لباس سربازي به تن داشتند، بودم. 
وي هاشمي را چهره‌اي مبارز و مجاهد عليه نظام شاهنشاهي و خادم به امام و انقلاب دانست كه طي 30 سال گذشته در پست‌هاي مختلف اعم از شوراي انقلاب، وزارت كشور، مجلس، رياست جمهوري، مجمع تشخيص مصلحت نظام و امام جمعه تهران همواره به خوبي از عهده وظايف خود برآمده است و نشان داده كه انساني آگاه، توانا، وظيفه‌شناس، بصير و شجاع است. 
عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت با اشاره به اينكه پس از پيروزي انقلاب افرادي كه نسبت به نظام و انقلاب اسلامي ضديت داشته و يامخالف آن بودند و يا به شخصيت آيت‌الله هاشمي حسادت مي‌كردند؛ همواره مطالبي را عليه ايشان به زبان آورده‌اند، ادامه داد: هيچ‌گاه دراين 30 سال نديده‌ام كه نسبت به ايشان عيب‌جويي و بدگويي نشود البته گاهي اين موارد كم‌رنگ شده و گاهي رنگ و لعاب بيشتري گرفته است. 
به اعتقاد وي، هر كسي كه خدمت بيشتري كند، انتقاد و اعتراض به وي بيشتر مي‌شود. اين افراد بيش از كساني كه منزوي و تماشاچي هستند در معرض اتهامات قرار مي‌گيرند. اتهاماتي كه يا از سر انتقاد و عيب‌جويي است و يا از روي حسادت، چون نمي‌توانند ببينند كه يك روحاني در تمام پست‌هايي كه حضور داشته با كفايت عمل كرده است. 
نماينده تهران با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران اظهار داشت: ايشان نيز از آقاي هاشمي به عنوان يك فرد صاحب‌نظر و كارشناس در مسائل سياست خارجه، اقتصاد و فرهنگ ياد كردند. از اين رو كساني كه منصف باشند با توجه به سخنان روز گذشته رهبري، بايد نسبت به تبليغات سوئي كه بر اثر جهل و ناآگاهي‌شان عليه آقاي هاشمي مطرح كردند، توبه كنند. البته كساني كه منصف نيستند مطمئناَ باز هم قانع و ساكت نمي‌شوند و به بهانه‌جويي‌ و عيب‌‌جويي‌هايشان ادامه مي‌دهند. 

۱ نظر:

  1. امروزه حیوانات را نیز با چوب نمیزنندوزدن باتوم به انسانهاآن هم به آن صورت یکی ازحوادث عجیب و باور نکردنی می باشد.با اینکه با چشمانم دیده ام- بعد از چند روز هنوز نمی توانم یاور کنم-راستی در جمهوری اسلامی این کار انجام شده الان کاملا گیج شده ام و.......................

    پاسخحذف

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار