آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۳۰, شنبه

اعلام برگزاري و لغو تجمع غير قانوني، نشانه سوء نيت است

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري، اقدام برخي احزاب و گروه ها در اعلام انصراف از برگزاري تجمع غيرقانوني در تنها چند ساعت از برگزاري آن را نشان دهنده سوء نيت اين گروه ها دانست.
مجمع روحانيون مبارز هفته گذشته اعلام کرد که براي برگزاري تجمعي در تهران درخواست صدور مجوز کرده است اما امروز (شنبه) تنها دو ساعت مانده به زمان برگزاري اين تجمع در اطلاعيه اي اعلام کرد که قصد برگزاري هيچ تجمعي را ندارد. 
در حالي که رهبر معظم انقلاب اسلامي روز گذشته در خطبه هاي نماز جمعه تهران از همه خواسته بودند که به اين روش غلط خاتمه دهند و در غير اين صورت، مسووليت تبعات و هرج و مرج آن بر عهده آنها خواهد بود، مجمع روحانيون مبارز در بيانيه خود مسووليت هرگونه پيامد احتمالي را متوجه دستگاه هاي انتظامي کشور کرده است. 
"کمال سجادي" روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايرنا با انتقاد از چنين روشي اظهار داشت: چنين اقداماتي از سوي گروه ها کم لطفي آنها به نظام را نشان مي دهد و به مردم ثابت مي کند که حسن نيتي نسبت به مردم ندارند. 
اين فعال سياسي از همه گروه هاي سياسي خواست، در حالي که نامزدها در حال پيگيري شکايات خود از طريق شوراي نگهبان هستند، از تحرکات غير منطقي پرهيز کنند. 
سجادي چنين اقداماتي در راستاي فشار بر شوراي نگهبان دانست و گفت: شوراي نگهبان هرگز تحت تاثير چنين فشارهايي قرار نمي گيرد و به خوبي از آراي ملت پاسداري خواهد کرد. 
وي با اشاره به بيانات اخير رهبر معظم انقلاب اسلامي در نماز جمعه تهران ادامه داد: ايشان ضمن بررسي جامع موضوع انتخابات رياست جمهوري، حجت را بر همگان تمام کرد. 
دبير کل جامعه اسلامي کارمندان اظهار داشت: بيانات رهبر انقلاب فصل الخطاب همه ملت ايران است و اگر گروه هايي بخواهند بر برگزاري حرکت هاي غيرقانوني در خيابان ها اصرار کنند، مسووليت هر حادثه اي که رخ مي دهد، بر عهده آنان است. 
سجادي يادآور شد: احزاب و فعالان سياسي بايد مراقب باشند که بي توجهي به ابعاد برگزاري اين تجمعات موجب وارد شدن خسارت به خود آنان و کل کشور مي شود. 
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري خاطر نشان کرد: کساني که بخواهند لجبازي کنند، بايد مسووليت حوادث احتمالي را به عهده گيرند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار