آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۳۰, شنبه

عظيمي: عواقب تجمع غيرقانوني امروز به پاي عوامل پشت صحنه خواهد بود

"محمد عظيمي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا افزود: عواقب تجمع غيرقانوني امروز به پاي عوامل پشت صحنه آن خواهد بود و مسووليت آن متوجه گردانندگان اين آشوب ها است. 
وي افزود: امروز عوامل پشت صحنه آشوب ها بايد پاسخگو باشند که چرا اقدام به تحريک اقشار طرفدار خود مي کنند و در اين راستا برنامه ريزي کرده و آسايش و امنيت مردم را سلب کرده اند؟ 
وي اظهار داشت: بايد قوه قضاييه و دستگاه هاي امنيتي به گوش باشند، و با عوامل اغتشاش برخورد جدي داشته باشند. 
سخنگوي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي ادامه داد: عوامل پشت صحنه از روز اول پس از انتخابات، بايد جلوي اين تشنجات را مي گرفتند اما آنان به جاي اين کار، دست به رفتارهاي تحريک آميز زدند. 
وي به اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب دو بار خطاب به آنان فرمايشاتي داشته اند، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در ديدار با نمايندگان نامزدها فرمايشاتي داشتند اما آنان دست از تحريک برنداشتند و براي بار دوم نيز در نماز جمعه روز گذشته به آنان تذکر دادند، که به ظاهر همچنان به خطاهاي خود ادامه مي دهند. 
عظيمي خاطرنشان کرد که رهبر معظم انقلاب با فرمايشات روز گذشته خود، راه را بر همگان روشن و مسير صحيح حرکت را به همه نشان دادند و بايد کانديداها و طرفدارانشان از فرمايشات ايشان درس بگيرند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار