آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲۷, شنبه

حذف نام عبدالجبار کاکایی از تیتراژ پایانی سریال رستگاران به جرم حمایت از موسوی!

تابناک در تاریخ  ۱۳۸۸/۴/۱۵ نوشت: 

«عبدالجبار کاکایی شاعر توانمند کشورمان نیز که در انتخابات گذشته از میرحسین موسوی حمایت کرده بود در گفتگو با شبکه ایران، از ممنوع التصویر شدنش در سیما ابراز بی اطلاعی کرد.

کاکایی عدم حضور خود در ویژه‌برنامه سالروز ولادت علی‌(ع) در سیما را "تمایل شخصی خود" و به علت حذف نامش از تیتراژ پایانی سریال "رستگاران" اعلام کرد و گفت: "دست‌اندرکاران ویژه‌برنامه امام علی(علیه السلام) که قرار است فردا با حضور بازیگران این سریال پرمخاطب ایرانی برگزار شود با من تماس گرفتند و برای حضور در این جشن از من دعوت کردند، اما من به آن‌ها گفتم که به علت حذف نامم از تیتراژ پایانی این مجموعه تلوزیونی حاضر نیستم در کنار سایر عوامل و بازیگران این سریال در جشن مذکور حاضر شوم."»

اما کامنت زیر، در ذیل خبر تابناک جالب است:

«من ادعای ممنوع التصویر بودن خودم را تکذیب نکردم . به خبرنگار شما گفتم وقتی اسم من از تیتراژ سریال رستگاران به گفته مدیر پخش شبکه ۳با دستور مستقیم مقامات بالا حذف می شود دعوت از من برای یک برنامه جشن تلویزیونی احمقانه نیست ؟
پیش از این دستور هم آمدن من به تلویزیون منتفی بود با این نمایش غم انگیز انکار حقیقت .
من برای مردم شعر و ترانه می گویم .و حضور من در این سالها احترام به هوشمندی و قرایح مردم بوده. وقتی ذهنهای ابتر تصور کنند با حذف اسم مرا تنبیه می کنند در جهل خود بمانندبهتر است.
عبدالجبار کاکایی»
ممکن است کامنت مذکور را شخصی دیگر به نام ایشان گذاشته باشد، اما آنچه محرز می باشد، حذف نام این شاعر است از تیتراژ پایانی یک سریال در حال پخش!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار