آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲۷, شنبه

اطلاعیه مهم مدیر مسئول کلوب

14 تیر 88 - 15:00



اعضای محترم  سایت کلوب دات کام

 

با سلام

ضمن تبریک سالروز تولد حضرت علی ابن ابیطالب (ع)  به همه کاربران محترم  کلوب دات  کام توجه ایشان را به متن ذیل جلب می نماید.

 نظر به امکان عدم اطلاع و توجه برخی از اعضا ، بویژه جوان ترها از اهمیت دستورات مقامات قضایی و متن قانون جرایم رایانه ای، که ظرف چند روز گذشته به تصویب نهایی رسیده است به اطلاع می رساند وفق مواد 32 و 33 قانون مزبور کلیه ارائه دهندگان خدمات دسترسی (ICP – ISP ) و خدمات میزبانی ( سایتها – سرویس های وبلاگ نویسی  و ..) مکلفند طبق دستور صادره  مراجع قضایی ، اطلاعات کاربران از جمله IP  آنها را به مقامات و ضابطین قضایی تسلیم نمایند.


از اینرو با عنایت به متن قانون مزبور
که اینجا قابل مطالعه است و بویژه توجه به جرائم و مجازاتهای مندرج در آن قانون و وظایف قانونی ارائه دهنگان خدمات دسترسی و خدمات میزبانی لازم است کاربران و افراد فعال در دنیای مجازی از بارگزاری ، تولید و نشر محتویات غیر قانونی خودداری نمایند. بدیهی است مسئولیت کیفری  و عواقب اخلاقی و قانونی این امور بعهده مرتکب بوده و سایت کلوب دات کام  مسئولیت قانونی و اخلاقی نخواهند داشت.




 یاداوری می نماید ،این موضوع شامل تمام وب سایتهای ایرانی می شود و سایت کلوب هم یکی از صد ها سایت ایرانی بوده و  پلیس کلوب  برای صیانت از فضای مطلوب در حد توان کما کان   کنترلهای لازم را معمول داشته  و از اعضای محترم تقاضا می شود همچون گذشته ما را در حذف مطالب خارج از چارچوب یا حذف کاربرانی که قصد آلوده کردن فضای مجازی را دارند ، یاری رسانند.




نقطه عشق نمودم به تو هان سهو مکن         

        ور نه  چون  بنگری  از  دایره  بیرون  باشی



                                                                                           

                                                                                                                                     مدیر مسئول


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار