آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲۷, شنبه

مهدی کروبی مورد تعرض واقع شد



نیروهای لباس شخصی در حاشیه نماز جمعه تهران با حمله به مهدی کروبی به او تعرض کرده و وی را مورد اهانت قرار دادند .

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی با اعلام این خبر گفت :‌"‌هنگامی که پدر من در خیابان های نزدیک به دانشگاه تهران به سمت این دانشگاه حرکت می کرد مردم بسیاری پشت سر او حرکت می کردند و با سر دادن شعارهایی در حمایت از وی خواستار احقاق حقوقشان بودند که به ناگهان پلیس ضد شورش که در مقابل ایستاده بودند اقدام به تیراندازی هوایی کردند که در این حال آقای کروبی به جمعیت اعلام کرد که بیش از این جلو نیایند و خودش در صف اول به نماز جمعه خواهد رفت."  

 

وی ادامه داد: "‌در این زمان پدرم را سوار بر ماشین کردند که به دانشگاه ببرند ولی هنگامی که مقابل دانشگاه پیاده شد تعدادی از نیروهای لباس شخصی مقابل در ایستاده و به او حمله کردند و او را مورد تعرض قرار دادند به طوری که عمامه وی از سرش افتاد. آنها به فحاشی پرداخته و الفاظ بسیار زشت و زننده ای را به کار می برند . در همین حال محافظین با سختی آقای کروبی را وارد دانشگاه کردند."

وی با اعتراض به چنین رفتارهایی و ابراز تاسف از چنین برخوردهایی گفت: "هنگامی که با زحمت توانستیم آقای کروبی را به داخل دانشگاه ببریم بنده به علت ازدحام نتوانستم وارد دانشگاه شوم و وقتی که بیرون ایستاده بودم شاهد ان بودم که فرمانده لباس شخصی ها با بی سیم به انها خسته نباشید می گفت و تاکید می کرد که کارتان را بسیار خوب انجام دادید."

وی گفت: "‌هنگام برگشت نیز تعدادی از نیروهای لباس شخصی به فحاشی علیه آقای کروبی پرداختند."

حسین کروبی همچنین با اشاره به دلجویی مهدی کروبی از مردم گفت: "هنگام برگشت به منزل پدر من در برخی از خیابان ها از ماشین پیاده شد و با مردم صحبت و از آنها دلجویی کرد و مردم نیز شعارهایی را در حمایت از وی سر دادند."‌

فرزند کروبی همچنین با اشاره به صحنه ای که در حاشیه یکی از خیابان ها شاهد آن بوده است گفت: "من متاسف شدم که در جمهوری اسلامی شاهد چنین صحنه هایی بودم."

وی افزود: "هنگامی که قصد برگشت به منزل را داشتم شاهد آن بودم که تعدادی از نیروهای لباس شخصی اطراف یک دستگاه ماشین پژو پرشیا جمع شده اند و البته دو نفر از آنها به روی سقف آن ماشین ایستاده و اقدام به تخریب آن می کردند در همین حال مشاهده کردم که سرنشینان ماشین نیز زخمی شده اند و گویی که رگ دستان آنها را زده باشند خون به آسمان فواره می زد و من بسیار از مشاهده این صحنه متاسف شدم."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار