آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

بمبگذاری بلوچستان؛ 29 کشته/تهران آمریکا را متهم کرد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از تهران، وزارت کشور جمهوری اسلامی در خبری در پایگاه اینترنتی خود، شمار کشته شدگان حادثه بمبگذاری امروز در استان سیستان و بلوچستان را 29 نفر اعلام کرد. به گفته این منبع، 28 تن دیگر نیز در اثر این بمبگذاری مجروح شدند.
خبرگزاری فرانسه در گزارش خود همچنین نوشت، تهران، ایالات متحده را به دست داشتن در بمبگذاری امروز استان سیستان و بلوچستان متهم کرده است.
بنابراین گزارش، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با متهم کردن آمریکا به دشت داشتن در بمبگذاری روز یکشنبه گفته است، این واقعه نشان دهنده دشمنی آمریکا با ملت ایران است.
لاریجانی گفته است، باراک اوباما گفته بود که دستش را بسوی ما دراز کرده است، اما با این اقدام، دست خود را سوزاند. پس ملت ایران حق دارد که وعده های دولت آمریکا را در مورد تغییر نپذیرد.
حسينعلي شهرياري نماينده زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز با متهم کردن آمریکا به دست داشتن در بمبگذاری امروز گفته است، بار ديگر دست جنايتكار آمريكا از آستين مزدوران از خدا بي‌ خبر و وهابي افراطي به درآمد و تعداد زيادي از عزيزان ما را در استان سيستان و بلوچستان به خاك و خون كشيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار