آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

قطار تهران - كرمان از ريل خارج شد

خبرگزاري فارس: مدير كل راه آهن اصفهان آخرين وضعيت مجروحان قطار حادثه‌ديده تهران - كرمان، دلايل حادثه و اقدامات انجام شده براي بازسازي سريع اين مسير ريلي را تشريح كرد.


بهروز تاكي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس (توانا) اظهار داشت: قطار مسافربري تهران - كرمان كه در ساعت 18:25 روز گذشته از تهران به مقصد كرمان در حال حركت بود در ساعت 21 در محل شورآب حوالي روستاي آب‌شيرين كاشان دچار حادثه شد و 3 واگن آن از ريل خارج شد.
وي تاكيد كرد: اين 3 واگن شامل يك سالن مسافربري، يك واگن موتورخانه و يك موتور حمل خودرو بود.
تاكي با بيان اينكه در اين سانحه تنها 19 نفر از مسافران دچار جراحت شدند خاطر نشان كرد: هر 19 مسافر زخمي اين حادثه در اورژانس شهرستان كاشان پذيرش شدند كه مداواي 15نفر به صورت سرپايي انجام شد و 4 مسافر براي مداواي بيشتر در بيمارستان نگه داشته شدند.
وي با تقدير و تشكر از مسئولان امدادي، هلال احمر، فرمانداري و شهرداري شهرستان كاشان به خاطر حضور سريع و به موقع در محل حادثه تصريح كرد: بلافاصله پس از وقوع اين سانحه تمامي مسافران به مسجد مشكات در شهرستان كاشان منتقل شدند و پس از پذيرايي و صرف شام، تعداد 10 اتوبوس براي انتقال مسافران به استان‌هاي تهران و كرمان در اختيار آنها قرار گرفت.
مدير كل راه‌آهن اصفهان خاطر نشان كرد: بسته به انتخاب مسافران تعداد كثيري از آنان توسط 8 اتوبوس به استان كرمان و 18 نفر از آنان توسط يك اتوبوس به استان تهران منتقل شدند.
تاكي با بيان اينكه يك طرف لوكومتيو قطار مسافربري مذكور از ريل خارج شده است گفت: اين مسير ريلي ظرف يك دو ساعت آينده باز خواهد شد.
تاكي تاكيد كرد: بررسي علت اصلي وقوع اين حادثه توسط كميسيون رسيدگي به سوانح راه آهن جمهوري اسلامي ايران در دست بررسي است.

عکس/ سید یوسف صفوی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار