آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

بولیوی نوار پیروزی های برزیل را قطع کرد


بولیوی با اتکا به برتری طبیعی خانگی، حادثه ای دیگر را در جریان مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 رقم زد؛ این تیم موفق شد برزیل را در زمین خود با نتیجه 2-1 شکست دهد.

ارتفاع سطح کشور بولیوی از سطح دریا بسیار زیاد است (3600 متر) و همین مسئله برای بسیاری از تیم ها مشکل آفرین شده است.

در ماه آوریل در همین مسابقات بولیوی 6-1 آرژانتین را شکست داد و اکنون با پیروزی مقابل برزیل در استادیوم ارناندو سیلس شهر لا پاز، نوار پیروزی های پیاپی این تیم را که شمار انها به یازده رسیده بود را قطع کرد.

برزیل که صعودش به مرحله نهایی جام جهانی مسجل شده، با تصمیم دونگا مربی خود همه بازیکنان اصلی خود را به میدان نفرستاد و از جمله کاکا و لوئیس فابیانو را در اختیار نداشت.

این مسئله شرایط را برای برزیل دشوار تر کرد: ادگار اولیوارس در دقیقه 10 مسابقه از طریق یک ضربه کرنر گل اول را به ثمر رساند و مارسلو مارتینس بیست دقیقه بعد توپ را در ضربه ای آزاد، قوس دار روانه دروازه برزیل کرد.

برزیل در دقیقه 70 یکی از گل ها را جبران کرد اما تیم میهمان نتوانست هیچکدام از موقعیت های دیگر را به گل تبدیل کند.

برزیل از سال 1997 تا کنون نتوانسته بولیوی را در لا پاز شکست دهد. با این حال این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی آفریقای جنوبی هنوز با 33 امتیاز صدرنشین گروه آمریکای جنوبی است، هرچند پاراگوئه، تیم دوم گروه، با امتیاز برابر و به واسطه تفاضل گل پایینتر برزیل را تعقیب می کند.

دربازی های نهایی این گروه که روز چهارشنبه 14 اکتبر برگزار می شود، برزیل با ونزوئلا روبرو می شود و پاراگوئه مقابل کلمبیا قرار می گیرد. کلمبیا بختی برای صعود ندارد و ونزوئلا تنها در صورتی به مرحله حذفی صعود می کند که آرژانتین پاراگوئه را حداقل با یک گل و ونزوئلا برزیل را با اختلاف حداقل 12 گل شکست دهد!

بولیوی برزیل، آرژانتین و پاراگوئه را در خانه شکست داد اما نتایج ضعیف این تیم در بازی های خارج از خانه هر گونه بخت صعود را از این تیم گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار