آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

جواد لاریجانی: هاشمی شخصیتی بزرگ با اشتباهات بزرگ است !

تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۸۸
ما نمی خواهیم هاشمی را از دست بدهیم
جنبش راه سبز (جرس): جواد اردشیر لاریجانی شنبه‌شب در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی چهره ای بزرگ با اشتباهات بزرگ است. البته باید از اشتباهات بزرگان نیز با اغماض عبور کنیم . ما نمی خواهیم هاشمی را از دست بدهیم.

به گزارش خبرآنلاین لاریجانی با بیان اینکه من هاشمی را خوب می شناسم، انسان بسیار پیچیده ای است و از شخصیت های بزرگ انقلاب است و خدماتش برای انقلاب رکورد بالایی دارد اما انسانهای بزرگ خطاهایشان نیز بزرگ است، سه خطای بزرگ هاشمی رفسنجانی را اینگونه برشمرد: هاشمی رفسنجانی حزب کارگزاران را راه اندازی کرد و دوم خرداد را به راه انداخت . دوم خرداد بدون هاشمی امکانپذیر نبود. به گفته وی ، خطای دیگر هاشمی رفسنجانی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بود.

وی افزود: ابتدا هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که در انتخابات هرکسی غیر از احمدی نژاد پیروز شود اما بعد تن به این منطق داد که احمدی نژاد به هر قیمتی نباید رئیس جمهور شود که بزرگترین اشتباه استراتژیک  همین بود.

جواد لاریجانی نوع تبلیغات هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری را اشتباه دانست. وی افزود: اقدامات هاشمی را در انتخابات ریاست جمهوری باطل و حمایت او را از فتنه سبز اشتباه می دانم و ای کاش این شخصیت بزرگ این اشتباهات بزرگ را نمی کرد.

برادر روسای قوای مقننه و قضائیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: وقایع کهریزک و کوی دانشگاه بسیار زشت بود به همین دلیل به محض اینکه گزارش بازداشتگاه کهریزک به رهبری رسید ایشان فرمودند همین الان این بازداشتگاه تعطیل شود و اگر جا ندارید همه را آزاد کنید.. مجلس در ماجرای کهریزک گول خورد چرا که برخی سعی کردند با بزرگ کردن مسئله کهریزک، مسئله اصلی یعنی اقداماتی که بعد از انتخابات صورت گرفت پوشانده شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار