آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

وزیر راه و روسای هواپیمایی و راه آهن به مجلس فرا خوانده شدند

تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۸۸

شبکه جنبش راه سبز (جرس): عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و ترابری و روسای هواپیمایی کل کشور، راه آهن و ایران تور به جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فرا خوانده شدند.
علی اکبر آقایی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر افزود: در پی سانحه هوایی مشهد و سانحه قطارهای تهران - کرمان و تهران - مشهد ، کمیسیون عمران مجلس از مسئولان مربوط به این حوزه برای ارائه توضیحات به نمایندگان مجلس خواست تا در جلسه امروز کمیسیون ساعت 14 حضور پیدا کنند.
وی در پاسخ به اینکه پیش بینی کمیسیون از این سوانح چیست؟ گفت: در زمان حاضر پیش بینی وجود ندارد و تا زمان ارائه گزارشات از سوی مسئولان منتظر می مانیم، اما در صورتی که خطای مدیریتی رخ داده باشد، برخورد نظارتی با مسئولان انجام می شود.
نمانیده مردم سلماس در خانه ملت افزود: در صورتی که خطای مدیریتی در کار نباشد عوامل دیگر بررسی، و دلایل این سوانح برای مردم افشا می شود.
رئیس سابق کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدتی بود که سوانح هوایی در کشور نداشتیم، گفت: با وقوع سوانح امروز، بررسی عوامل و علل وقع این اتفاقات ضروری به نظر می رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار