آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

برادر احمدی‌نژاد مشایی را عامل اسرائیل معرفی کرد

یکشنبه, ۴م بهمن, ۱۳۸۸
کلمه:داود احمدی نژاد در گفت و گویی صریح نسبت به مواضع رحیم مشایی انتقادات شدیدی را مطرح کرده و به صراحت اعلام داشته رییس دفتر احمدی نژاد عامل اسرائیل است.وی همچنین اظهارات مشایی درباره موضوعات مختلف از جمله حضرت‌نوح را پروژه‌ای برای مشغول سازی نظام و ایجاد غفلت در میان مسئولان و نخبگان دانست.
داود احمدی‌نژاد‌ رئیس سابق دفتر بازرسی ریاست‌جمهوری در گفتگو با  فارس درباره اظهارات اخیر برخی افراد گفت: امروز انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه و عالمانه جانشین و خلف صالح امام (ره)‌، جایگاه ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده که جهانخواران این جایگاه معنوی, منطقی و اخلاقی و علمی و پژوهشی را بر نمی‌تابند، لذا عوامل خود را از یک سو به میدان آورده‌اند که فضای آزاد و امن جامعه را که در سایه ولایت محقق و تجلی یافته مخدوش کنند و از طرف دیگر در باورهای دینی و سابقه تاریخی و انقلابی این ملت بزرگ تردید ایجاد کنند.

وی افزود: این انقلاب تمام آزادی‌خواهان را بیدار و تمام مظلومان را امیدوار کرده و امروز کعبه آمال و آرزوهای همه مردم ستمدیده دنیا شده است، به همین دلیل نباید انتظارداشته باشیم که مستکبران ساکت بنشینند و هجمه‌ای نداشته باشند.
دبیر‌کل کمیته پدافند غیر عامل با بیان اینکه در فضای این انقلاب هر کسی در هر جایگاه می‌تواند درون خود را افشا کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با توجه به ماموریت و رسالت بزرگ ملت ایران فرمودند ملت بزرگوار به این حرف‌های بیهوده و پوچ توجه نمی‌کنند و این رهنمود به معنای این است که توجه به این امور در واقع منشأ انحراف از هدف بزرگ مردم آزاداندیش ایران اسلامی بوده‌ و در جهت خلاف مسیر انبیا و اولیا و آزاداندیشان دنیا میباشد.
* برخی افراد تا امروز هیچ نفعی برای نظام نداشته‌اند
احمدی‌نژاد دبیر‌کل کمیته پدافند غیر‌عامل با اشاره به اینکه این افراد با اظهارات شبهه‌افکنانه و مشکوک خود، ‌تا امروز هیچ نفعی برای نظام نداشته و اگر منافعی برای نظام داشته‌اند بیایند اعلام کنند، ادامه داد: آن آقا که آنگونه سخنان سخیف می‌گوید‌، خدماتش به مملکت در مسائل فرهنگی و معنوی، در مبارزه برای پیروزی انقلاب و تهاجم فرهنگی و در اغتشاشات اخیر را بگوید؛ بگوید کجا بوده و چه کار کرده است. شاید رفاقت با دلال آمریکا هوشنگ امیراحمدی را بتواند به عنوان عملکرد افتخارآمیز خود مطرح کند؛ همانطور که قبلا بعضی‌ها تجربه کرده بودند و عاقبت آنرا نیز دیدند.
* او می‌خواهد ما را مشغول کند که از هدف بزرگ انقلاب غافل باشیم
وی اضافه کرد: اینکه او مثلاً بگوید حضرت نوح نتوانسته جامعه را مدیریت کند، چه دردی از دردهای جامعه را حل می‌کند؟ او فقط می‌خواهد ما را مشغول کند تا از آن هدف بزرگ که امام برای ما ترسیم کرد و مقام معظم رهبری آن را هدایت می‌کند، غافل باشیم، وی دنبال چیز دیگری نیست.
* برخی در برابر اسرائیل سر تعظیم فرود آوردند
احمدی‌نژاد با اشاره به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه مستکبران اسرائیل را درست کردند، بدنبال این بوده و هستند که علاوه بر شهروندان خود‌، ما را نیز طرفدار اسرائیل کنند و از ما برای اسراییلی‌ها تأییدیه بگیرند.
وی افزود: در حالی که مردم اروپا و اسرائیل به سردمداران خود “نه ” گفتند و اسراییل را متجاوز خواندند و جلوی سردمداران خود ایستادند‌، برخی کاسه ‌از آش داغ‌تر‌، عامدانه و عاملانه در برابر اسرائیل سر تعظیم فرو می‌آورند و از اسرائیل جنایتکار تعریف و تمجید می‌کنند‌. چطور چنین انسانی می‌تواند مطمئن و سالم باشد و عامل نباشد‌؟ قطعاً باید منافعی از سوی اسرائیل برای این شخص باشد که مقابل اسرائیل سر تعظیم فرود آورده است‌.
دبیرکل کمیته پدافند غیرعامل با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه “اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود ” و همچنین مقام معظم رهبری که اسرائیل را فرزند نامشروع درمنطقه خواندند، تصریح کرد: در حالی بعضی از اسرائیل تعریف می‌کنند که یک زن یهودی می‌گوید من یهودی هستم، اما اعمال اسرائیل را بر نمی‌تابم؛ یعنی این زن مقابل رژیم اسرائیل ایستاده است اما برخی افراد در برابر اسرائیل سرتعظیم فرود می‌آورند.
رئیس سابق دفتر بازرسی ریاست‌جمهوری اضافه کرد: هیچ انسان آزاده و منصف و کسی که حتی یک ذره دل در گروآزادگی، اخلاق و معنویت داشته باشد، این متجاوز را نمی‌پذیرد که کوچک و بزرگ و زن و مرد بی‌سلاح و بی‌دفاع را با بدترین و فجیح‌ترین وضع و پیچیده‌ترین تسلیحات مورد هجمه قرار می‌دهد. چه کسی این را قبول می‌کند؟ آن وقت برخی اسرائیل را خوب می‌دانند. جای تردید ندارد که چنین افرادی وابسته به انگلیس‌، آمریکا و اسراییل باشند‌.
* تعظیم در مقابل اسرائیل از اظهارنظر درباره پیامبران بدتر است
احمدی‌نژاد تأکید کرد: این اظهاراتی که درباره پیامبران می‌شنوید چیزی نیست، آن زمان که در مقابل اسرائیل سر تعظیم فرود آورد، حرکت رذیلانه ‌و بدتر از این اظهارات بود.
وی با بیان اینکه امروز این انقلاب پرخروش‌تر از زمان امام خمینی(ره) با رهبری مقام معظم رهبری، این خلف صالح امام(ره)، پیش می‌رود، گفت: مستکبرین سی ‌سال هجمه کردند که مردم را به تردید بیندازند اما دیدید که مقام معظم رهبری بعد از سی‌ سال و با یک اشاره ۸۵ درصد مردم را به پای صندوق‌های رأی آمدند، در حالیکه در آمریکا، انگلیس و اروپا و کشورهایی که در ظاهر ادعا می‌کنند از نظر اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی بالاترین و پیچیده‌ترین سازمان‌ها و بهترین مدیریت‌ها را دارند، حداکثر بین ۲۵ تا ۴۰ درصد را می‌توانند به صحنه اجتماعی بیاورند‌.
* مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات با اشاره ولایت صورت گرفت
دبیر کل کمیته پدافند غیرعامل با اشاره به حضور ۸۵ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری دهم که با اشاره ولایت صورت گرفت، تصریح کرد: مستکبران دنیا نتوانستند حضور ۸۵ درصدی مردم در انتخابات را تحمل کنند و به همین دلیل هجمه کردند، اما دوباره مقام معظم رهبری با تمام وجود به صحنه آمدند و با یک اشاره به ملت هجمه را دفع کردند.
احمدی‌نژاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌ نماز جمعه ۲۹ خرداد یادآور شد: وقتی رهبر معظم‌ انقلاب فرمودند “من این بدعت را نمی‌پذیرم و باج به کسی نمی‌دهم ” بر پیکره اوباما و همه نوچه‌های داخلی‌اش در حوادث پس از انتخابات آب سرد ریختند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم حماسه آفریدند و هم هجمه‌ها را دفع کردند، تأکید کرد: با این وجود اگر عدالت داشته باشیم از ایشان اطاعت کرده و او را مولا و مرشد خود قرار داده و می‌گوئیم نظام، با قدرت و قوت و پویایی لازم به سمت هدف با هدایت ایشان پیش می‌رود. چه افتخار و عزتی بالا تر از این‌ وجود دارد؟
* برخی به جای التزام عملی به ولایت خود را حق معرفی می‌کنند
احمدی‌نژاد همچنین تأکید کرد: برخی از افراد به جای التزام عملی به ولایت خود را به غلط در جایگاه حق قرار داده و سخنان انحرافی و التقاطی به زبان می‌آورند، اما باید بدانند که نگاه و دل مردم معطوف به ولایت است و در جهت تشکیک اعتقادات و باورهای مردم تلاش نکنند چرا‌که همه نگاه‌ها به سمت نور ولایت و نور انقلاب یعنی مقام معظم رهبری است و امروز سر ریسمان الهی در دست ایشان است.
* همه باید گوش به فرمان رهبری باشیم
احمدی‌نژاد افزود: آنچه امام گفتند و خواستند امروز جاری و ساری است و مستکبرین نتوانستند کمترین آسیبی به انقلاب برسانند و با سکان داری ولی‌امر ما انقلاب با سرعت هر چه بهتر پیش می‌رود، بنابراین چه دلیلی دارد که برخی از حضرت عیسی(ع) و حضرت موسی(ع) و حضرت نوح(ع) می‌گویند؛ آنهم به غلط.
وی با اشاره به اینکه برخی حرف‌های بی‌ربط می‌زنند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بسیار زیبا فرمودند که ملت بزرگوار ایران به این حرف‌های پوچ و بیهوده توجه نکنند، یعنی یک آرمان بزرگی دارید و اگر به این حرف‌های پوچ توجه کنید، از این آرمان بزرگ غافل شده و امید مردم دنیا راکه امروز به حرکت شما چشم دوخته‌اند، به نا امیدی مبدل کرده و می‌کنید.
دبیر‌کل کمیته پدافند غیرعامل گفت: ما در مسیر الهی و ولایی خود باید از گردنه‌های پیچیده عبور کنیم چراکه مسیر حرکت انبیا و پیامبران الهی و زمینه‌سازی برای حکومت مستضعفین مسیری نیست که هر آدم ساده‌ای بتواند از نقطه صفر آن حرکت کرده و به نقطه صد آن برسد، بلکه باید این پیچیدگی‌ها را درک کند تا بتواند از آن عبور کند.
وی با بیان اینکه امروز در یکی از گردنه‌های پیچیده قرار داریم، اظهار داشت: ملت ایران می‌خواهد به یک جایگاه بزرگ برسد، لذا بایدبتواند از این گردنه نیز به شایستگی عبور کند.
احمدی‌نژاد مصاحبه خود را با قرائت شعری پایان داد که در ذیل می‌آید:
هر آن نوری که ایزد بر فروزد هر آنکه پف کند ریشه‌اش بسوزد
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار