آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

فرمانده ناجا: پليس‌هاي كشورهاي غربي با خشونت به دنبال بقاي نظامات خود هستند


اين متن را به عنوان جوك سال بخوانيد !

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس):نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با امضاي تفاهم‌نامه‌اي همكاري و تعامل خود را با دفتر تبليغات حوزه عليمه قم گسترش مي‌دهد.
رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به‌همراه معاونان و مديران كل اين دفتر  با سردار اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي ديدار و گفتگو كردند.
احمدي مقدم در اين ديدار با تأكيد بر اينكه نيروي انتظامي نياز شديد به همكاري و تعامل با حوزه علميه و علماء دارد، تأكيد كرد: تنها حوزه‌اي كه در كشور توليد علم آن متعلق به كشورمان و بومي است حوزه عليمه قم است.
وي به تغيير نگرش نيروي انتظامي از تهديد‌محوري به جامعه‌محوري اشاره كرد و گفت: منظور ما جامعه‌محوري كه مد نظر غربي‌ها است نيست، چراكه جامعه‌محوري و دموكراسي در غرب دروغ بزرگ است و يك ديكتاتوري كامل در كشورهاي غربي با ويترين زيبا حاكم است و پليس‌هاي آنها بسيار خشن هستند و بيشتر به‌دنبال بقاي نظامات خودشان هستند.
احمدي‌مقدم، خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي يك دستگاه هشداري است و مي‌تواند آسيب‌ها را شناسايي كند و بگويد چه حوادثي در حال اتفاق افتادن است.
فرمانده نيروي انتظامي نقش آموزش در افزايش بصيرت كاركنان اين نيرو را ياد آور شد و گفت: ما براي تمامي فرماندهان و مديران ارشد كلاس‌هاي آموزشي در قالب دوره بصيرت در قم با حضور علما برگزار مي‌كنيم كه اين دوره‌ها با استقبال خوب آنها همراه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار