آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۱۲, دوشنبه

حضور یادگار امام در منزل علیرضا بهشتی در سالروز ورود امام به ایران

 کلمه:حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی  که هنگام حضور محمود احمدی نژاد رییس دولت در حرم مطهر امام راحل حاضر بود  بطور ناگهانی حرم امام راحل را ترک کرد . وی همچنین در مراسم رسمی گرامیداشت سالروز ورود امام به کشور که امسال برخلاف سالهای گذشته در بهشت زهرا برگزار شد ، حاضر نشد.
سایت جماران گزارش داده محمود احمدی‌نژاد و برخی اعضای هیات دولت، صبح روز دوشنبه ۱۲ بهمن‌ماه همزمان با فرا رسیدن سی‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های حضرت امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند.در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی همراه بود، احمدی نژاد و اعضای هیات دولت با قرائت فاتحه، به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کردند و در سالگرد بازگشت امام خمینی(س) به ایران در سال ۱۳۵۷، آغاز دهه فجر و یاد و خاطره‌ آن امام راحل را گرامی داشتند.وی بر سر مزارهای بانوی بزرگ انقلاب و حضرت آیت‌الله العظمی طباطبایی بروجردی و آیت‌الله توسلی نیز حضور پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار کلمه سید حسن خمینی اما  در هنگام سخنرانی احمدی نژاد در حرم و مداحی و…آنجا حضور نداشته و در اتاق خود بوده است . همزمان با ترک حرم همراهان  حجت الاسلام سید حسن خمینی نیز سالن را ترک کردند.
حضور یادگار امام در منزل علیرضا بهشتی در سالروز ورود امام به ایران
به گزارش خبرنگار کلمه همچنین حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی صبح امروز در سالروز ورود امام خمینی (س) به میهن اسلامی، با حضور در منزل دکتر علیرضا بهشتی فرزند شهید آیت الله دکتر بهشتی، دیدار و از حال آنان تفقد کرد.
این دیدار بلافاصله پس از تجدید میثاق هیئت دولت با آرمانهای امام خمینی صورت گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار