آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۱۲, دوشنبه

مجید انصاری: نگران مخفی‌کاری‌ها در سیاست خارجی هستیم


تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۸
جنبش راه سبز (جرس): دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز گفت : آنچه که این روزها ما نگران آن هستیم نوعی مخفی‌کاری در سیاست خارجی است که دلسوزان و آگاهان سیاسی را نگران کرده که مبادا دور از چشم مردم تعاملاتی صورت بگیرد و به تدریج اصل استقلال مخدوش شود.
مجید انصاری در گفت وگو با ایلنا تصریح کرد : حضرت امام برای تضمین استقلال کشور سعی داشتند که مسائل بین‌المللی را به هیچ وجه دور از اراده و چشم مردم انجام نشود.
وی تصریح کرده است: این روزها حرف‌هایی در خصوص برخی تعاملات با روسیه شنیده می‌شود که اگر این موارد صحت ندارد دولت باید آن را تکذیب کند.
عضو مجمع روحانیون مبارز در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: جمعی زیادی از کسانی که به خاطر مسوولیت‌ها و یا نزدیکی به دفتر امام جزو یاران امام محسوب می‌شوند در سالیان اخیر مورد بی‌مهری قرار گرفته اند . این افراد نه تنها اکنون از سمت‌هایی که شایسته آن بودند برکنار شدند حتی استفاده جامع از آنها در مکان‌های دیگر نیز سلب شده است.
وی افزود: یاران امام منحصر به اصلاح‌طلبان نیستند واین جریان مشکوک وخطرناک حتی افرادی مانند آقایان ناطق نوری و واعظ طبسی نمی‌تابند ودرصدد حذف آنها هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار