آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

نامه ی میر حسین موسوی به شورای محترم نگهبان 23/3/88


بسمه تعالی

شورای محترم نگهبان

سلام علیکم

پیرو ده ها مکاتبه ستاد انتخاباتی اینجانب با آن شورا دایر بر تخلفات صریح انتخاباتی عوامل اجرایی وزارت کشور و نیز یکی از نامزدها که قطعا در نتیجه انتخابات 22 خرداد ماه موثر بوده است و ذیلا به مواردی از آنها اشاره می شود، عدم صحت انتخابات محرز است و رسیدگی و ابطال ان درخواست می گردد:

1- در ایام تبلیغات ، خصوصا در مناظره آقای احمدی نژاد، اتهامات بزرگی علیه بعضی از شخصیت های حقیقی از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی، ریاست محترم مجلس خبرگان و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز آقای ناطق نوری عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس بازرسی ویژه مقام معظم رهبری، در رسانه ملی مطرح شد که بنا به اظهار صریح ریاست محترم قوه قضاییه و دادستان محترم کل کشور مصادیق روشن عمل مجرمانه بوده است. این اتهامات خوراک اصلی تبلیغات انتخاباتی آقای احمدی نژاد علیه سایر نامزد ها، خصوصا اینجانب قرار گرفت.

2- ایشان در مناظره های انتخاباتی اقدام به بیان مطالب خلاف امنیت ملی نمود که نتیجه آن زیر سوال بردن بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی سلام الله علیه بود. به علاوه، عمل ایشان در افشای بعضی از موضوعات محرمانه و سری با تلفیق موارد نادرست، از جمله متهم کردن دولت جمهوری اسلامی و وزارت کشور به سازماندهی اوباش برای حمله به جوانان و مردم و بریدن کراوات ها و تراشیدن موی سر جوانان اتهاماتی واهی است که در هیچ مرجع قضایی مورد رسیدگی قرار نگرفته و بدیهی است که عملی مجرمانه محسوب می شود.

3- کارشکنی های عدیده مسؤلان وزارت کشور و بسیاری از فرمانداری ها، از جمله فرمانداری های تهران در ارایه کارت های نمایندگان جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی و اینجانب منجر به عدم امکان حضور تعداد قابل توجهی از نمایندگان ما دو نفر در محل شعب اخذ رای و محل های شمارش و تجمیع آراء گردید و نمایندگان نامزدها هیچگونه نظارتی بر انتخابات نداشته اند.

4- بر خلاف اعلام کتبی قبلی مبنی بر این که شمارش آراء و تجمیع آن دستی خواهد بود، ستاد انتخابات کشور در حالی که هنوز تعدادی از شعب در حال شمارش آرای مردم بودند اقدام به اعلام نتایج در حجم انبوه نمود. این در حالی بود که هنوز صورت جلسه های موسوم به فرم های 22 و 28 از هیات های اجرایی دریافت نشده وتنها ملاک ارایه آمار ارقام موجود در سیستم های رایانه ای بود که هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد و موجب التهاب اجتماعی و نگرانی در جامعه بر اساس امارهای فاقد مبنای قانونی می شود.

5- صدها شعبه اخذ رای در مناطق مختلف کشور از جمله شیراز، تبریز،تهران و ... در ساعات قبل و بعد از ظهر دچار کمبود تعرفه اخذ رای شدند و این امر موجب توقف چند ساعته رای گیری در آنها گردید . با توجه به این که تعداد تعرفه های چاپ شده با فرض بالاترین تعداد متصوره شرکت کنندگان به گونه ای بوده است که بیش از 17میلیون تعرفه اضافی می توانست در اختیار وزارت کشور باشد تعلل شدیدی که در جریان توزیع تعرفه های انتخاباتی به چشم می خورد کاملاً ابهام برانگیز بود و نشان می داد که این تعلل و نیز اعلام توقف زمان رای گیری ، درحالی که هنوز تعداد قابل توجهی از مردم خواستارشرکت درانتخابات بودنداز سرنگرانی نسبت به افزایش تعداد آرای ماخوذه از مرز100%افراد واجد شرایط بوده است.طبیعی است که چنین اموری شائبه وقوع اقدامات غیرقانونی گسترده و وجود تعداد بی شمار آرای تقلبی در صندوق ها را تحکیم می کند.

6- علاوه بر موارد فوق تخلفات فراوانی صورت گرفته در روز و زمان اخذ رای طی بیش از 80مورد نامه خطاب به آقای کدخدایی سخنگوی محترم شورای نگهبان توسط رابط اینجانب به آن شورا تقدیم شده است.

7- آقای احمدی نژاد در وقت تبلیغات اضافی که سازمان صدا و سیما به صورت غیرقانونی به ایشان اهدا کرد وقوع اقدامات ضدامنیتی را پیش بینی کرد و به طور ضمنی موفقیت خود را مسلم دانست و رقبا را متهم به توطئه چینی نمود،که تمامی اینها حاکی از برنامه ریزی های پشت پرده برای دستکاری نتایج انتخابات است.به همین ترتیب تیتر خبر پیروزی آقای احمدی نژاد در سایت رجانیوز، فارس و ایرنا که چند ساعت قبل از پایان اخذ رای رویداد و نیز تعیین تیتر روزنامه کیهان با همین عنوان،طراحی قبلی اعلام چنین نتیجه رای را مشخص سازد.

8- نقص ماده 40 قانون جرائم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و مداخله نظامیان و بسیج در انتخابات و شرکت در میتینگ های تبلیغاتی آقای احمدی نژاد و استفاده گسترده از امکانات دولتی و نقض ماده 68قانون انتخابات،از جمله تورگردی وزراء در استان ها و شهرستان ها(تاجایی که پس از سخنرانی معاون اول ریاست جمهوری در گیلان به ستاد اینجانب حمله گردید)و حضور آقای وزیرخارجه در شهرهای مختلف ایلام،کرمانشاه،سمنان و گیلان و .... در جلسات تبلیغاتی و استفاده آقای احمدی نژاد از هواپیمای اختصاصی دولت برای حضور در میتینگ های تبریز و ارومیه و اصفهان و .... نمونه هایی دیگر از تخلفات از فصول مختلف قانون مذکور،به ویژه فصل هفتم آن بوده است.

9- نظر به موارد فوق انتظار دارم درخواست اینجانب درمورد ابطال انتخابات 22خردادماه مورد رسیدگی و اقدام قرارگیرد.

میرحسین موسوی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار