آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

پليس با بر هم زنندگان نظم در تهران برخورد مي کند

معاون عمليات پليس نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت: با توجه به اينکه هيچ مجوزي براي تجمع مردم در تهران صادر نشده لذا هر گونه تجمع مغاير با قانون بوده و پليس با عوامل آن و بر هم زنندگان نظم عمومي در پايتخت برخورد مي کند.
سرهنگ "محسن خانچرلي" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي ايرنا افزود: برخورد پليس با مردم نيست بلکه ماموران تنها با کساني که نظم عمومي را برهم مي زنند يا قصد دارند به اماکن عمومي خسارت وارد کنند، برخورد مي کند. 
وي تصريح کرد: هم اکنون ماموران پليس در اکثر مناطق تهران حضور دارند و سعي مي کنند نسبت به هدايت مردم و جلوگيري از بروز تنش و درگيري مانع از انجام تجمع ها شوند. 
سرهنگ خانچرلي اظهار داشت: برخي افراد که به نتيجه اعلام شده انتخابات اعتراض دارند از ساعاتي پيش در خيابان وليعصر(عج) و خيابان هاي منتهي به ميدان فاطمي تجمع کرده و به برخي از خودروهاي شخصي آسيب رساندند که پليس با حضور در اين محدوده اين افراد را متفرق کردند. 
وي تاکيد کرد: متاسفانه برخي از اين افراد به مقابله با پليس پرداخته و با پرتاب سنگ و ديگر اشياء سعي داشتند پليس را از انجام وظيفه خود باز دارند. 
نيروي انتظامي نيز در اطلاعيه اي، برپايي هرگونه تجمع، راهپيمايي و راه اندازي کارونال بدون مجوز قانوني را ممنوع خواند و اعلام کرد: نيروي انتظامي بنا بر وظايف ذاتي خود با هر گونه فعاليت غير قانوني به شدت بر خورد مي کند. 
بنابراين شايسته است ستادهاي انتخاباتي کانديداها ضمن حفظ هوشياري به حاميان و طرفداران خود اعلام نمايند از هر گونه تجمع و اقدام خلاف قانون خودداري کنند. 
بديهي است مسووليت عواقب مربوط به آن بر عهده کانديداها و روساي ستادهاي انتخاباتي آنان است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار