آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

اعتراض تمدن استاندار تهران به مواضع تحريک کننده موسوي

استاندار تهران گفت: ميرحسين موسوي بايد پاسخگوي حوادث دو روز اخير تهران باشد.
مرتضي تمدن استاندار و رئيس شوراي تأمين استان تهران افزود: در طي دو روز گذشته تعدادي عوامل فرصت طلب به بهانه حمايت از موسوي از موقعيت سوء استفاده کرده و به آشوب طلبي و وارد کردن خسارت به اموال عمومي پرداخته‌اند. 
وي گفت: متأسفانه آقاي موسوي پس از اعلام نتايج شمارش آرا در دو بيانيه به موضع گيري نامناسب پرداخته و با طرح ادعاهاي موهوم به تحريک افکار عمومي پرداخته و زمينه اغتشاش توسط عده‌اي مغرض و فرصت طلب در سطح شهر را فراهم کرده است. 
استاندار تهران با تأکيد بر پيگيري مسايل اختلافي از مجاري قانوني گفت: وقتي در قانون براي پيگيري مطالبات و شکايات، راه حل هاي منطقي پيش بيني شده است چرا آقاي موسوي با مواضع تحريک کننده به آشوب طلبان و دشمنان آزادي و مردم سالاري ديني کمک مي کند. 
رئيس شوراي تأمين استان تهران با اظهار تأسف از اين که تا کنون آقاي موسوي حاضر نشده اند دست از تحريک هواداران خود بردارند يادآور شد عده‌اي که به بهانه حمايت از‌آقاي موسوي به مردم تعرض کرده و با آتش زدن چند دستگاه اتوبوس و ساير اموال عمومي به بروز ناامني در شهر تهران پرداخته اند به طور قطع مجازات خواهند شد و شوراي تأمين استان مسئوليت اين حوادث تأسف بار را ناشي از رفتار غيرمسئولانه آقاي موسوي مي داند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار