آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

برخي جريان ها با اعتراض به صحت انتخابات دنبال توجيه شکست خود هستند

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد:برخي جريان ها با اعتراض به صحت انتخابات دنبال توجيه شکست خود هستند.
"محمد اسماعيل کوثري" در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا اظهار داشت: افرادي که با طرح صيانت از آرا تلاش مي کنند منافع ملي را قرباني کنند بدانند قرباني کردن منافع و مصالح کشور براي توجيه شکست در انتخابات قابل بخشش نيست. 
وي با اشاره به اينکه طرح اين مسائل ايجاد نوعي عمليات رواني از سوي اصلاح طلبان است گفت: اين کار کاملا غيرقانوني است وقتي تمامي نمايندگان شوراي نگهبان و وزارت کشور در کنار صندوق ها هستند بيان اين مساله کاملا غير قانوني است. 
کوثري تاکيد کرد:پذيرش قواعد دموکراسي ايجاب مي کند که جريان ناکام در انتخابات براي مردم احترام بگذارد و براي توجيه شکست خود دنبال مقصر نگردد. 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: آنان وقتي ديدند که نمي توانند راي مورد نظر را کسب کنند جوسازي ها را شروع کردند و عملا با اين کار به مردم بي احترامي کردند. 
عضو ستاد اجرايي صندوق هاي مجلس خبرگان در فرمانداري تهران با اشاره به اينکه اعضاي ستاد کميته صيانت از آرا تهران ستاد مير حسين موسوي تخلف زيادي را امروز انجام داده اند گفت: مسئولان اين ستاد با دادن حکم به افرادي آنان را به عنوان ناظر به پاي صندوق ها مي فرستادند و مي خواستند که به نحوه اجراي انتخابات نظارت کنند. 
وي افزود: افراد ما به محض اطلاع از اين موضوع با آن افراد برخورد کردند و هم اکنون مسئولان ستاد موسوي تحت پيگرد قانوني هستند. 
وي اظهار داشت: آنان با اين فعاليت ها مي خواهند عمليات رواني ايجاد کنند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار