آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

مرکز هدايت آشوب خياباني در شمال پايتخت

به گزارش ايرنا،‌ گزارشهاي دريافتي حاکي است مجموعه تحرکات آشوب طلبانه طي 24 ساعت گذشته در تهران از يک مرکز درشمال پايتخت هدايت شده است . 
براساس اين گزارش ها اتاق هدايت و حمايت آشوب طلبان از سوي مصطفي تاج زاده و محسن امين زاده اداره مي شود . 
اين دو نفر ماموريت تشکيل جلسات اخذ تصميم و اجراي آن براي برهم زدن نظم پايتخت و آرامش شهروندان تهران را برعهده دارند .
از جمله دستور کار اصلي اين مرکز فتنه، شايعه پراکني وسيع با استفاده از شبکه هاي ماهواره اي و اينترنتي و نيز سازماندهي اراذل و اوباش براي ايجاد ناآرامي هاي خياباني و فراهم کردن امکانات لازم براي اوباش اجاره اي يا تحريک شده است . 
درهمين رابطه زهرا رهنورد همسر ميرحسين موسوي در گفتگو با چند رسانه بيگانه وجود اتاق فرماندهي آشوب را تلويحا تاييد کرده و گفت،‌ اقدامات اصلي ستاد موسوي در روزهاي آينده دراين مرکز برنامه ريزي مي شود . 
اين کانون فتنه گري صبح امروز ضمن سازماندهي 3000 تن از اراذل و اوباش اجاره اي و توجيه آنها از نظر محتواي شعارهايي که بايد سردهند،‌ خبرنگاران و تصويربرداران چند رسانه بيگانه را جهت پوشش خبري و تصويري تحرکات آشوبگرانه اوباش تحت عنوان جنبش اعتراضي (!) به نتيجه انتخابات به صحنه کشاندند تا بدين ترتيب خوراک تبليغاتي براي دشمنان قسم خورده ملت و کشور فراهم آيد . 
همين مجموعه به مديريت سياسي يک نامزد انتخابات مشغول است تا به محوريت راديکاليزم کور عليه آرامش مردم وکشور تبديل شود،‌ به نحويکه بدون اطلاع خود وي‌، اما از قول او بيانيه ها و پيام هاي تند و تحريک آميزي را تنظيم و منتشر مي کنند . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار