آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

بیانیه جدید میرحسین موسوی: پنج شنبه 28/3/88، با نماد سوگواری، تجمع یا راهپیمایی کنید

برای همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان وقایع اخیر

بیانیه جدید میرحسین موسوی: پنج شنبه با نماد سوگواری، تجمع یا راهپیمایی کنید


قلم - مهندس میرحسین موسوی با انتشار بیانیه ای از مردم شریف ایران خواست برای همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان وقایع اخیر، روز پنج شنبه با نماد سوگواری در مساجد و تکایا اجتماع کنند یا به راهپیمایی مسالمت آمیز بپردازند.


به گزارش خبرنگار قلم نیوز ، متن بیانیه میرحسین موسوی به این شرح است: 

بسمه تعالی 

ملت شریف ایران 

همانگونه که می دانید طی روزهای گذشته و در نتیجه برخوردهای غیرقانونی و خشونت بار با منتقدان و معترضان نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری شماری از هموطنانمان مصدوم و تعدادی نیز به شهادت رسیده اند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا و همدردی با مصدومان و مجروحان از همگان درخواست می کنم بعد از ظهر روز پنج شنبه بیست و هشتم خردادماه به هرصورت ممکن، اعم از اجتماع در مساجد و تکایا و یا برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز با استفاده از نمادهای سوگواری همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند و بدیهی است که خود نیز در این مراسم شرکت خواهم کرد.  

میرحسین موسوی

۴ نظر:

  1. شهادت از نظر شما یعنی چیز ؟
    چیز شده ؟ چیز؟
    هر کی بمیره چیز می شه ؟
    ما به آنهایی که چیز شده اند تسلیت عرض می کنیم ؟ به آقای چیز هم تسلیت عرض می کنیم ؟ انشاالله شما زودتر به فیض چیز برسید. طاعات مورد قبول حق تعالی . انشاالله در جهنم شما را زیارت کنیم
    دوستدرت ابلیس همیشه سبز

    پاسخحذف
  2. واقعا براي آقاي ميرحسين موسوي متأسفم .زماني نامشان يادآور دوران دفاع مقدس بود.وامروز چهره آشوب طلب وحريص به قدرت (به هرقيمت)حتي رودررويي بانظام مقدس جمهوري اسلامي ازايشان درتاريخ ثبت شد .عاقبت به خيري خيلي مهمتراز سوابق خير است .خداوند همه ما راهدايت كند.

    پاسخحذف
  3. من متاسفم براي شما كه ساده لوحانه به همه مسايل نگاه مي كنيد. اي كاش مي شد يك آماري كامل از شخصيت هاي دانشگاهي و مراجع بزرگ ديني تهيه كرد تا به شما طرفداران بي ادبي نشان داد كه مقابل چه فرزندان برونمدي داريد قد علم مي كنيد.
    اميدوارم ايران سبز گردد

    پاسخحذف
  4. خدایا آنان را که عقل دادی چه ندادی و انان را که دادی چه ندادی (خواجه عبدالله انصاری
    و اما جواب ناشناس اول :
    از اینکه خود اقرار نمودید که جایی جز جهنم در انتظار شما (و صد البته همه مزدوران بی مزد و مواجبی مانند شما و زرغامی و دو سرور شما: احمدی نژاد و ...) نیست بسیار خوشحالم ؛ اما متاسفانه باید بگوییم بی خود در انتظار موسوی در انجا نباشید . مگر اینکه خداوند منان به شما جهنمیان افتخار دهد تا گهگاهی جهت تمیز کردن توالت های بهشت سری به انجا بزنید و بتوانید حداقل از شمشیم بوی گه موسوی سرشار و از تناول آن سیر گردید.
    در ضمن همان طور که میدانید اصطلاحات وارداتی زیادی در زبان فارسی وجود دارد که در جملات متفاوت معانی متفاوتی دارد ( مثلا" : چیزم تو چیزه مامانت) جهت اطلاع جنابعالی چیز در فرهنگ لغت سبز پوشان به مخفف جمله " چیز کلفت هر چی جنس نره تو چیز گشاد احمدی نژاد چیز گشادتر و حامیان چیز گشادترینش " میباشد . امید میرود هر چه بیشتر از این کلمه زیبا استفاده نمایید تا انشاالله شما هم هر چه زودتر به فیض چیز برسید
    و اما ناشناس دوم:
    اولا" این آشوب ها کار طرفداران اندک آقای احمدی بی نژاد است چه باز میخواهند با تکیه بر اصل تفرقه بینداز و حکومت کن به چپاول این مملکت ادامه دهند.
    نام موسوی اکنون هم نماد دفاع مقدس است مگر چه دفاعی مقدس تر از دفاع در برابر سرقت آراء اکثریت مردم میتواند باشد . حریص به قدرت کسیست که از ترس از دست دادن آن در عصر ارتباطلت: موبایل ؛ سیستم پیامک ؛ اینترنت ؛ ماهواره را از کار می اندازد و خبر نگاران خارجی را اخراج میکند. نظام یعنی مردم ؛ کسی رو در روی نظام ایستاده است جواب پرسشی که حق مردم است را باگلوله ؛ چماق ؛ قداره و زندان میدهد.
    مردم از صدا وسیمایی که زیر نظر مستقیم رهبری قرار دارد توقع دارند که کاملا" بی طرف باشد و فقط واقعیت های جامعه را انعکاس دهد نه آنکه خود را حربه دست یک نامزدانتخابات قرار دهد و سناریوهایی که او برایشان دیکته میکند را به نمایش آورد و کار رابه جایی برساند که مردم بیش از آقای احمدی نژاد از صدا و سیما متنفر باشند.
    برادرم / خواهرم باور کن این راه جز به بیزاری مردم از دین و نظام ختم نمیگردد.
    باور کن اگر رهبری قبل از اینکه صحت انتخابات توسط شورای نگهبان تایید گردد از آقای احمدی نژاد حمایت نمی کرد ؛ مردم نه تنها ایشان را حامی اصلی این آقا و در بابر خود نمیدانستند بلکه بت همه مردم از هر جناحی میگشت. ((
    بیایید با منطق جواب دهیم نه با چماق ))

    پاسخحذف

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار