آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

توزيع بروشورهايي در خصوص انقلاب مخملي در بين تجمع‌کنندگان ميدان ولي‌عصر

بروشوري تحت عنوان "از دروغ‌نمايي تا براندازي" که در خصوص نحوه وقوع انقلاب‌هاي مخملي است روز دوشنبه در بين تجمع‌کنندگان در ميدان ولي‌عصر توزيع شد.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، در اين بروشور عکس‌هايي ازطراحان آشوب‌هاي اخير و نيز برخي از چهره‌هاي مخالف نظام از جمله برخي مجرمان سابقه‌دار، اعضاي گروهک نهضت آزادي و کميته موسوم به ايکس ديده مي‌شود. 
اين بروشور که از سوي جمعي از دانشجويان دانشگاه تهران تهيه شده، در آن سير وقوع انقلاب‌هاي مخملي و نحوه پيروزي آن در کشورهايي چون گرجستان، اوکراين و قرقيزستان به نگارش درآمده است. 
نويسندگان اين بروشور همچنين با اشاره به فرجام انقلاب‌هاي مخملي در ايران به سابقه اقدامات دشمنان در اين خصوص در سال 78 و حادثه کوي دانشگاه اشاره کرده‌اند و به تبيين طراحي و اجراي پروژه جديد انقلاب مخملي در عرصه انتخابات پرداخته‌اند. 
بر اساس اين بروشور وقوع انقلاب مخملي در ايران از حادثه کوي دانشگاه در سال 78 آغاز و سپس با القاي انسداد سياسي و نافرماني مدني در سال 79 در کنفرانس برلين پيگيري شده است. 
نويسندگان اين بروشور با اشاره به انتخابات مجلس هفتم، اقدامات تعدادي نماينده دوم‌خردادي در آن دوره از جمله استعفاي دسته جمعي نمايندگان رد صلاحيت شده و برخي مديران دولتي را در راستاي اين نوع انقلاب‌ها در ايران ارزيابي کرده‌اند. 
در پايان اين بروشور از مردم خواسته شده است که نسبت به اين گونه تحرکات آشنايي کامل داشته باشند و آن را شناسايي و اين گروه‌ها و گردانندگان پروژه‌هاي آن را شناسايي کنند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار