آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

کارشناسان آمريکايي: مخالفان احمدي نژاد توهم دارند

فلينت لورت و هيلاري من لورت از شوراي روابط خارجي آمريکا مي نويسند: نتايج انتخابات در ايران از آن جهت براي برخي تعجب آور است که آنها نتايج انتخابات را با توجه به توهم خود تفسير مي کردند. اگر کودتايي وجود داشته باشد به وسيله بازنده هاي انتخابات در حال انجام است.
به گزارش ايرنا، هيلاري من لورت و فلينت لورت در سايت پولتيکو و شوراي روابط خارجي آمريکا مطلبي را در مورد انتخابات ايران و پذيرش رياست جمهوري احمدي نژاد به چاپ رسانده اند. اين دو کارشناس که مطالب بسياري را درباره ايران نوشته اند مي گويند گرچه بسياري از کارشناسان مسائل ايران در آمريکا ممکن است نتايج اعلام شده در انتخابات ايران مبني بر انتخاب احمدي نژاد را نادرست و مخدوش بدانند اما اين افراد توجه ندارند احمدي نژاد همان فردي است که در سال 2005 با کسب بيش از 61 درصد آرا به عنوان رئيس جمهور ايران انتخاب شد. نتايج انتخابات در ايران از آن جهت براي آن کارشناسان تعجب آور بوده است که آنها نتايج انتخابات را به دلخواه خود با توجه به توهم هاي خود تفسير مي کردند لذا آن چيزي راکه ترجيح مي دادند اتفاق نيفتاد. 

به اعتقاد فلينت و هيلاري لورت، گرچه انتخابات در ايران براساس معيارهاي غربي انتخابات آزادي نيست اما تاريخ سي ساله ايران نشان داده است که انتخابات رياست جمهوري، مجلس و محلي در ايران هميشه بسيار رقابتي و پرحاشيه بوده است و تخلف در آن ها مانند بسياري از کشورهاي ديگر وجود داشته است. نمونه اين وقايع تعجب برانگيز در نتيجه انتخابات را مي توان در دوره هاي اول و دوم خاتمي و دوره اول و دوم احمدي نژاد يافت. 

ادامه ی خبر در ایرنا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار