آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

پيکر مادر و دختري که به دست آشوبگران شهيد شدند تشييع شد

مراسم تشييع پيکر مادر و دختري که روز گذشته در تيراندازي آشوبگران به مهدکودک آواي باران، به شهادت رسيدند، امروز در تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا، پيکر اين مادر و دختر که در اغتشاشات اخير بر اثر اصابت گلوله عده اي از آشوبگران به شهادت رسيدند،‌ از جلوي مسجد پنبه چي واقع در مهديه تهران آغاز شد. 
پيکر اين مادر و دختر در قطعه 45 بهشت زهرا با حضور جمعي از مردم و بستگان و آشنايان اين خانواده به خاک سپرده شد. 
اين مادر و دختر در يک مهد کودک در حوالي خيابان "محمد علي جناح" واقع در ضلع شمالي خيابان آزادي بنام "آواي باران" روبروي حوزه 117 قدس کار مي کردند. 
به گزارش ايرنا، ساعت هشت بعدازظهر دوشنبه تعدادي اوباش به خيابان محمدعلي جناح يورش بردند. اين افراد قصد تيراندازي به پايگاه بسيج را داشتند که اين مادر و دختر به مهدکودک پناه بردند اما اوباش بدون در نظر گرفتن اين موضوع اقدام به تيراندازي به مهدکودک کردند و همين امر باعث شهادت آنان شد. 

۲ نظر:

  1. ابلهانهسخن مگویید ! چرا به جای تیر اندازی به نیروهای نظامی به مهد کودک حمله کردند ؟> اگر دولت گوچکترین نشانه ای در این زمینه داشت به نفع خود رو می کرد اما از اظهارات شاهدان جلوگیری می کند .

    پاسخحذف
  2. وقتی کسی اکس مصرف می کنه ديگه نمی فهمه صد متر و 200 متر فاصله یعنی چه ؟
    شما خودتونو گول نزنيد ببينيد ارازل و ااوباش افتادن بين حاميای موسوی دارن خرابکاری می کنن. حداقل از اونا کناره گيری کنيد نه اين که تقصيرو گردنه يکی ديگه بياندازيد.

    پاسخحذف

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار