آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

اژه‌اي: تعدادي از سر شاخه‌ها و عناصر اصلي آشوب هاي تهران دستگير شدند

وزير اطلاعات اعلام کرد: تعدادي از سر شاخه‌ها و عناصر اصلي آشوب ها و اخلال گري هايي که در روزهاي گذشته در شهر تهران به وقوع پيوست، توسط ماموران وزارت اطلاعات شناسايي و دستگير شدند.
اعضاي هيات دولت پس از اتمام جلسه
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، غلامحسين محسني اژه‌اي در پايان نشست هيات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور ميليوني مردم ايران در پاي صندوق هاي راي گفت: ما بايد شکرانه اين نعمتي که مردم در 22 خرداد آفريدند را با کار و تلاش و جديت بيشتر پاسخ دهيم. 
وي در پاسخ به سوالي درباره نقاط ضعف و قوت وزارت اطلاعات که از سوي يکي از خبرنگاران مطرح شد، اظهار داشت: در هر کاري نقاط ضعف و قوت وجود دارد و ما هم معتقديم که در کار خود داراي نقاط ضعفي هستيم که بايد در آينده آنان را برطرف کنيم. به اعتقاد من، وزارت اطلاعات در خصوص پيش بيني مسايل امنيتي داراي نقاط ضعف بوده که بايد حتما در آينده اين نقيصه برطرف شود. 
وي همچنين به آشوب هايي که روزهاي گذشته در تهران رخ داد، اشاره و اضافه کرد: وزارت اطلاعات همراه با ساير دستگاه‌هاي نظامي و انتظامي مسئوليت هايي دارد و در اين راستا از تمام توان خود استفاده مي‌کند تا اخلالگران و افرادي را که احيانا جزء گروهک ها هستند و در صفوف مردم رخنه کرده و دست به تخريب و آشوب مي زنند، شناسايي و آنان را از صف مردم جدا کند. 
اژه‌اي با بيان اين که "وزارت اطلاعات وظيفه دارد اين افراد خرابکار را شناسايي و براي مجازات به دستگاه قضايي معرفي کند"، اظهار اميدواري کرد وزارت اطلاعات با همکاري مردم بتواند هر چه سريعتر بقيه عناصر اصلي اين آشوب ها را شناسايي و دستگير کند. 
خبرنگاري از اژه‌اي پرسيد: آيا فکر مي کنيد که در کابينه بعدي آقاي احمدي نژاد حضور داشته باشيد؟ 
وزير اطلاعات در جواب گفت: در اين مورد فعلا نمي توانم قضاوت کنم و بايد منتظر باشيم که رييس جمهور در اين زمينه چه تصميمي مي گيرد. 
وي افزود: اگر در دولت بعدي هم در اين مسئوليت باشم، قطعا بايد تلاش بيشتري صورت گيرد و براي اين مردمي که با اين حضور پرشور و آگاهانه و با مشارکت حداکثري خود به انقلاب و نظام وفاداري خود را ثابت کردند، بسيار بيشتر و جدي تر از گذشته فعاليت کنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار