آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

اخبار کوتاه از سراسر کشور بعد از انتخابات



  • روز دوشنبه،حوالی ساعت 8 خیابان دانش‌گاه بندرعباس مرکز تجمع آرام معترضین به نتایج انتخابات بود که با حمله‌ی پلیس ضد شورش و نیروی انتظامی، مواجه شد. علیرغم برخورد خشن و رفتار وحشیانه‌ی سرکوب‌گران،تجمع تا یک ساعت تداوم یافت و کم کم افراد متفرق شدند.
  • از دانش‌جویان اهواز خبر رسیده که تجمع خیابان نادری با حمایت گسترده‌ی مردم روبه‌رو بوده و دانش‌جویان نیز هم‌چنان در دانش‌گاه به اعتراضات خود ادامه می‌دهند. دیروز تجمع آرام دانش‌جویان با پرتاب گاز فلفل و گاز اشک آور به خشونت کشیده شد و دانش‌جویان مورد هجوم مأموران با مشت و لگد و باتوم قرار گرفتند. در این تجمع، بیانیه‌یی از سوی دانش‌جویان بر علیه برخوردهای صورت پذیرفته با معترضین و ضرب و شتم و کشتار مردم و دانش‌جویان بی‌دفاع قرائت شد.
  • از خرم آباد هم خبر رسیده که در میدان شهدا، پس از به آتش کشیده شدن یک بانک، بین معترضین و نیروی ضد شورش درگیری‌هایی صورت گرفته و با تیراندازی از سوی مأموران، تعدادی از افراد از بین مردم نیز به روی مأموران تیراندازی کردند که در این میان از دو طرف، تعدادی زخمی و کشته شدند.
  • از دانش‌گاه آزاد اراک هم خبر رسید که امروز قبل از ظهر دانش‌جویان در دانش‌گاه به محاصره‌ی نیروی سرکوب‌گر در آمده و اجازه ی ورود و خروج به دانش‌جویان نمی‌دهند. امتحانات نیز به مدت یک هفته به تعویق افتاده است. تا دقایقی پیش صدای شعار و فریاد معترضین و تلاش برای گشودن درب‌ها ادامه داشت.
  • دیروز بعد از به آتش کشیده شدن چندین بانک در تهران، کارمندان را زودتر از موعد مرخص کرده اند و تأکید شده که هر روز تمام موجودی بانک‌ها را سریعاً به خزانه‌ی کل انتقال دهند.
  • موسوی اعلام کرده در تجمع ولی عصر حضور نخواهد داشت
  • مردم در حال حرکت به سمت صدا و سیما هستند

۱ نظر:

  1. آقا تو رو خدا از تخريب موسوي دست برداريد همه رسانه ها عليه موسوي ان
    كمك كنيد مملكت رو از دست اين ريشكي هاي ريا كار نجات بده

    پاسخحذف

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار