آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

فوری! فوری! 13 / 8 / 88

اختصاصی سانی نیوز: آخرین اخبار از تظاهرات مردمی ، حوادث بعد از انتخابات 13 آبان 1388

 ساعت 13:20:
شلیک مستقیم گلوله گاز اشک آور به سوی کروبی
دکتر محمد تقی کروبی فرزند شیخ مهدی کروبی در گفتگوی تلفنی با رادیو فردا وقایع امروز را شرح داد. وی تاکید کرد نیرو های امنیتی کروبی را تهدید به حمله انتحاری کرده بودند . اما کروبی با همه ی این تهدید صریح به ترور سازمان یافته در میان مردم حاضر شد. وی افزود نیروهای پلیس به شکل مستقیم کروبی را با گلوله ی گاز اشگ آور مورد حمله قرار دادند که واکنش دو محافظ وی را از آسیب جدی نجات داد اما هر دو محافظ کروبی به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

 ساعت 13:15:
تیراندازی به سمت مردم در حوالی میدان هفت تیر
گزارش خبرنگار موج سبز آزادی از میدان هفت تیر، پلیس‌های ضد شورش به سمت مردم شلیک کرده‌اند. مردم با سر و صورت خونی به خانه‌های مسکونی کوچه‌های هفت‌تیر و پل کریم‌خان پناه برده‌اند. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد. لحظاتی پیش عده‌ای از راهپیمایان که در میدان فردوسی به صفوف راهپیمایی پیوسته بودند بازداشت شدند. میدان فردوسی از ساعتی پیش بسته شده است و سرکوبگران از گاز اشک‌اور و باتوم برای متفرق کردن جمعیت استفاده می‌کنند. همچین بر اساس گزارش‌های شاهدان عینی، درگیری‌ها در میدان هفت تیر ادامه دارد و نیروهای ضد شورش از تیر هوایی برای متفرق کردن جمعیت استفاده کرده است. عده‌ای از راهپیمایان که به خیابان‌های فرعی در میدان هفت تیر پناه برده‌ بودند به شدت مورد ضرب و شتم چماقداران قرار گرفتند و عده‌ای نیز به ون‌های مخصوص هدایت شدند. شاهدان عینی توصیه‌ کرده‌اند که راهپیمایان از ورود به خیابان‌های فرعی خودداری کنند. همچنین بر اساس آخرین گزارشات واصله به موج سبز آزادی، مسیر منتهی به سفارت سابق آمریکا و همچنین خیابان‌های منتهی به سفارت روسیه توسط نیروهای کودتاگر بسته شده است.

 ساعت 13:05:
تجمع مخالفان در برابر ايرنا: "درغگو، دروغگو"
ایرنا: اغتشاشگران که نشان ها سبز به همراه دارند شعار مي دهند: "ننگ ما ، صدا و سيماي ما" و "درغگو، دروغگو". اين جمع آشوب طلب همچنين سطل هاي زباله اطراف اين محل را به آتش کشيدند.

 ساعت 12:57:
درگیری و دستگیری عده‌ای از راهپیمایان در نقاطع میدان فردوسی و خیابان‌های اطراف
لحظاتی پیش عده‌ای از راهپیمایان که در میدان فردوسی به صفوف راهپیمایی پیوسته بودند بازداشت شدند. میدان فردوسی از ساعتی پیش بسته شده است و سرکوبگران از گاز اشک‌اور و باتوم برای متفرق کردن جمعیت استفاده می‌کنند. همچین بر اساس گزارش‌های شاهدان عینی، درگیری‌ها در میدان هفت تیر ادامه دارد و نیروهای ضد شورش از تیر هوایی برای متفرق کردن جمعیت استفاده کرده است. عده‌ای از راهپیمایان که به خیابان‌های فرعی در میدان هفت تیر پناه برده‌ بودند به شدت مورد ضرب و شتم چماقداران قرار گرفتند و عده‌ای نیز به ون‌های مخصوص هدایت شدند. شاهدان عینی توصیه‌ کرده‌اند که راهپیمایان از ورود به خیابان‌های فرعی خودداری کنند. همچنین بر اساس آخرین گزارشات واصله به موج سبز آزادی، مسیر منتهی به سفارت سابق آمریکا و همچنین خیابان‌های منتهی به سفارت روسیه توسط نیروهای کودتاگر بسته شده است. گفتنی است که دانشجویان دانشگاه شریف نیز که از سمت دانشگاه خود به سمت محل راهپیمایی حرکت کرده بودند به جمع راهپیمایان پیوستند.

 ساعت 12:55:
ضرب و شتم مهدی کروبی توسط ارذل و اوباش
مهدی کروبی توسط ارذل و اوباش حامی کودتا در راهپیمایی 13 آبان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. به گزارش موج سبز آزادی، اخبار دریافتی حاکی از آن است که وی پس این درگیری شدید با همراهی محافظان خود از آن منطقه خارج شده است.

 ساعت 12:40:
دانشجویان دانشگاه تهران در دانشگاه محصور شده اند و خیابانهای دور تا دور دانشگاه مسدود شده تا مردم به دانشجوبان نپبوندند

 ساعت 12:25:
از ورود به مردم به خ فاطمی جلوگیری می کنند. خ تخت طاووس پر از جمعیت معترض می باشد.

 ساعت 12:22:
خبر غیر موثق دیگری که گزارش شده "حضور میر حسین موسوی در میدان ولی عصر" می باشد. لذا جمعیت قابل ملاحظه ای که تعدادشان به هزاران نفر می رسد در حال حرکت به سمت میدان ولی عصر می باشند.

 ساعت 12:20:
گارد ضد شورش با محاصره ی مردم در میدان هفت تیر، پرتاب گاز اشک آور و گاز فلفل، حمله به مردم معترض با باطوم و کابل، پرتاب سنگ به سر و صورت مردم، سعی در ایجاد رعب و وحشت می کنند.

 ساعت 12:15:
خبر بسیار مهمی که هم اکنون به دستمان رسیده اینست که ساختمان مربوط به "رجا" واقع در خ کریمخان ، به بازداشتگاه موقتی تبدیل شده است. نیروهای امنیتی و گارد ضد شورش پس از دستگیری مردم معترض، آنها را به داخل ساختمان رجا می برند!

 ساعت 12:00:
تجمع عده ی بسیار زیادی از سبزها در میدان ولی عصر، بعد از حدود 30 دقیقه با برخورد مامورین لباس شخصی و انتظامی منجر به درگیری گردید.

 ساعت 11:00:
درگیریهای شدید و آسمان پر از دود در میدان هفت تیر، خ کریمخان، خ ویلا و میدان ولی عصر گزارش شده است.

 ساعت 10:30:
هم اکنون درگیری شدیدی میان مردم و نیروهای امنیتی در خیابان کریمخان، تقاطع نجات الهی (ویلا) گزارش می شود.

 ساعت 8:00:
هم اکنون تمامی مسیرهای منتهی به میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، فلسطین، کریمخان و هفت تیر تحت کنترل شدید نیروهای امنیتی و گاردهای ضد شورش با تک تیراندازهای سر تا پا مسلح ، آماده برخورد با هرگونه تجمعی می باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار