آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

13آبان:درگيريهای خونين و شديد بين مردم و نيروهای سرکوبگر (تصوير)





فعالين حقوق بشر و دمکراسی: بنابه گزارشات رسيده يورشهای وحشيانه عليه مردم بی دفاع در ميدان 7 تير و ساير نقاط تهران ادامه دارد و تا به حال منجر به زخمی شدن دهها نفر شده است و تعداد زيادی دستگير شده اند.

مردم در ميدان 7 تير قسمت شمالی را بطور کامل در دست گرفته اند و قسمت جنوبی آن در اشغال نيروهای سربکوبگر است. يورشهای وحشيانه و بی سابق نيروهای سرکوبگور به مردم باعث شده که تعداد زيادی از مردم زخمی شوند . نيروهيا وی فقيه با باتون به سر و صورت مردم بی دفاع می زنندو عليرغم اينکه چهرۀ مردم غرق خون است حاضر به ترک محل اعتراضات نيستند و به اعتراضات خود ادامه می دهند. توصيف صحنه های مقاومت و ايستادگی غير ممکن است.

مردم وقتی آماج حملات نيروهای ولی فقيه قرار می گيرند شعار خامنه ای قاتله ولايتش باطله را سر می دهند. درگيريها تمامی نقاط مرکزی تهران را فرا گرفته است . دهها نفر زخمی و مصدوم شده اند و صدها نفر دستگير شده اند.همچنين در موارد متعددی صدای تيراندازی به گوش می رسد. و به صورت گسترده اقدام به پرتاب گاز اشک آور زده است.

منازل بر روی مردم باز است و هنگام يورش نيروهای سرکوبگر به آنجا پناه می برند به دستور نيروهای سرکوبگر اکثر مغازه ها تعطيل شده است

مردم به هيچ وجه و به هيچ بهايی حاضر به متفرق شدن نيستند.درگيرها در ميدان 7 تير بسيار شديد می باشد . همچنين در خيابانها کريمخان زند،مفتح،طالقانی ،ميدان انقلاب،ميدان ولی عصر و ساير نقاط درگيريها ادامه دارد.


   13 آبان 1388    14:47

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار