آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

در بی بی سی: از ایران به جای مرگ بر آمریکا فریاد مرگ بر دیکتاتور بلند شد

نوشته هاي مسيح علي نژاد
علی رغم دوستان دیگری که میزان مشارکت معترضان در راهپیمایی سیزده آبان را با میزان مشارکت معترضان در راهپیمایی روز قدس مقایسه می کنند و میزان مشارکت را به اندازه راهپیمایی روز قدس چشمگیر نمی دانند، من کماکان امیدوار هستم . سیزده آبان امسال را باید با سیزده آبان های سال گذشته مقایسه کرد نه با راهپیمایی روز قدس. در کدام سیزده آبان، دانشجو و دانش آموزی شجاعت فریاد زدن شعاری غیر از شعار مرگ بر آمریکا را داشت؟ فضای راهپیمایی روز قدس با فضای راهپیمایی سیزده آبان متفاوت بود نیروهای امنیت یو نظامی نیز کارکشته تر شده اند و خوب می دانند چه کنند تا رعب و وحشت ایجاد کنند.
دیشب مصاحبه عباس میلانی با بی بی سی فارسی را گوش می دادم که از شجاعت منتظری و عذرخواهی اش برای تایید تسخیر لانه جاسوسی تقدیر می کرد و حالا من هم به سهم کوچک خودم از همکلاسی هایی که سبز آمدند و سپید درخشیدند تقدیر می کنم . چرا که در همین فضایی بسته ای که تعداد نیروهای امنتی و بسیجی و نظامی مستقر شده در سطح شهر به مراتب بیشتر از دفعات گذشته بود، معترضان شجاعت کردند تا با حضور متفاوت خود در این راهپمیایی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز شعارشان را به گوش جهان برسانند آنگاه که حداد مشغول سخنرانی و بود و لابلای آن صدای مرگ بر دیکتاتور معترضان به گوش می رسید. همین جمعیت در تاریخ کشورمان ثبت کردند که اینبار در روز تسخیر لانه جاسوسی بخش هایی شجاعی از جمعیت ایران به جای شعار مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر دیکتاتور را فریاد زده اند. اگرچه هر شعار مرگی باید از بنیان برافتد اما این شعار بی شک هدف اش پایانت و مرگ دیکتاتوری در ایران است . دیکتاتورها باید زنده بمانند و ببینند که مردم چگونه جان ناقابل شان را کف دست شان گرفته اند و اندک آبرویشان هم این روزها شده است آبروی کل ایران در جهان.
دور از خانه تنها کاری که توانستم انجام دهم مصاحبه ام با رادیو بی بی سی بود که با حفظ لهجه اصیل ایرانی گفتم : معترضان انتخابات ریاست جمهوری ایران در راهپیمایی سیزده آبان به جای شعار مرگ بر آمریکا مرگ بر دیکتاتور را فریاد زدند.
BBC – Today – Today: Wednesday 4th November
http://news.bbc.co.uk/today/hi/today/newsid_8341000/8341593.stm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار