آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

پیروزی بزرگ جنبش سبز در 13 آبان: عمومی شدن مخالفت با رهبری

حضور جنبش سبز در مراسم سیزده آبان امسال تحسین برانگیز بود. هر چند که حمله نیروهای امنیتی به مردم در نقاط مختلف اجازه شکل گیری تجمعی مانند روز قدس رو نداد، ولی تجمعات گسترده در نقاط مختلف باز هم شکل گرفت. به سه نکته در رابطه با امروز اشاره می کنم:
1- بازگشت جنبش به فاز تجمعات پراکنده و برخوردهای خشونت بار نیروهای انتظامی نباید باعث دلسردی بشه. جنبش سبز در سخت ترین روزهای خودش در روزهای آغازین تابستان به این شیوه در مقابل موج سهمگین سرکوب دوام آورد.
2- روند گسترش جنبش سبز به شهرهای دیگر هم چنان ادامه داره و امروز مشهد و رشت و اراک هم به اصفهان و شیراز قهرمان پیوستن. حتی بعضا تجمات در این شهرها با سرکوب کمتری همراه بوده.
3-ولی مهم ترین سوال اینه که آیا امروز جنبش گامی به جلو برداشت؟ به نظر من امروز جنبش یکی از مهم ترین گامهای خودش رو برداشت و اون هم عمومی شدن شعار بر ضد رهبری بود. دلاوری محمود وحیدنیا در انتقاد رودررو از آقای خامنه ای و وادار کردن او به اعتراف به پذیرش انتقاد، شجاعت مردم رو در ابراز مخالفت با رهبری تقویت کرد. اونطور که شعار "خامنه ای قاتله ولایتش باطله" به شعار اصلی تجمعات امروز بدل شد. من فکر می کنم این یکی از مهم ترین پیروزیهای جنبش سبز درماه های اخیر بوده و ثمرات اون در روزها و ماه های آینده معلوم می شه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار